choklademma

Alla inlägg under januari 2012

Av emma - 6 januari 2012 23:06

varit med elin idag med :) 

vi har sovit ^^ kollat på film :) varit ute och varit med alex och isak :D 

haft jättekul :D 

ska nog sova snart ^^ 

inte på blogghumör iaf ;) 


kram på er ! 

Av emma - 5 januari 2012 23:12

idag var jag med elin i kalmar :) 

vi gick upp vid kvart över 5 .. inte okej .. :( 

men aja , vi kom fram ^^ 

väntade på att alla affärer skulle öppna :D 

när dom gjorde det så kom även elins kompis isak dit :) 

jag köpte lite för mkt ^^ 4 tröjor och ett rött läppstift ^^ 

och åt på Mc Donald´s xD 

vi lyckades hitta rätt tåg hem och jag ska sova hos henne igen :P 

har haft elins kille här till tio :) 

nu sitter vi vid datan och sedan se film :) 


kram på er ! 


 

Av emma - 3 januari 2012 20:38

har ingen handväska men har en byxficka :) där brukar det ligga nycklar och mobil ^^ 

kanske lite pengar med :D 


aja , idag har jag varit med natta :) 

vi träffade joel och andreas :D vi stog i en en och en halv timme ute i kylan och väntade på natta :) 

sen gick vi till netto och värmde oss och kollade sedan film på gården :) 

gick till farmor efter det och drack en läsk :P 

har ätit goda ragger gjorda av pappa ! 

nu sitter man här :) 

ska nog göra det ett tag till xD 


kram ! 


 

Av emma - 2 januari 2012 22:03

Första inlägget under 2012 :) 

har inte haft internet ^^ 

kunde inte blogga från morsans dator heller xD 

Men idag har jag iaf varit hemma :) 

sen kom natta , oskar och isak :D 

vi spelade xbox kinect ^^ när killarna åkte sen vid halv 5 så bakade jag och natta kladdkaka :) 

sen vid halv 7 åkte vi hem till natta :) natta åt och vi gick ut :D 

gick och va med crisse och hampus i kanske 20 minuter :) 

sen följde alex med oss ut på en sväng i hultsfred :D han gick hem efter ett tag ^^ 

sen gick jag och natta och träffade joel och andreas :D 

riktigt sociala xD 

aja , nu sitter jag här :) har mitt internet och ätit en god kladdkaka :) 

rooolig dag ;) 


kram ! :D 

 

Ovido - Quiz & Flashcards