choklademma

Alla inlägg under februari 2012

Av emma - 29 februari 2012 20:20

har haft en liten bloggpaus i två dagar ^^ har varit sjuk och det enda jag gjort är att sova , äta och kolla på tv. och mått allmänt dåligt. men ska försöka komma till skolan imon :) ligger inte i sängen en dag till .. kram !

Av emma - 27 februari 2012 21:11

idag var det skola igen . har blivit smittat av elin och pappa :( 

har hosta , ont i halsen och är hes . men det går snart över .

har varit med alex efter skolan :) vi pratade först en massa och kollade på doodgeball :) 

sen började vi kolla på johnny english :) fan så bra ^^ men fick inte se hela för mamma hämtade mej vid ca 6 :D 

men när jag kom hem fick jag mat och sen satt jag vid datan till 8 .

satte mej vid tv:n och kollade på familjen annorlunda med mamma . 

nu sitter jag här ett tag innan det blir sängen :) <3


kram ! 


 

Av emma - 26 februari 2012 20:46

Min favoritårstid är våren :) 

delvis fyller jag år ;) 

men när man haft det kallt så är det härligt att titta på termostaten att det står kanske 10 plus grader ute :) 

när man börjar gå i mindre kläder och icke fodrade skor :) 

när blommorna kommer upp genom gräset och när solen kommer upp på den klarblå himlen :) 


kram ! 

Av emma - 26 februari 2012 20:39

Ja , jag var ju på metropol inatt och jag hade den bästa kvällen ever !!! :D

jag gick dit med Elin , alex , julle , felix , alice och ida :) allihopa var hemma hos elin först :)

vi tjejer sminkade oss och så där :) sen gick alla till netto och vi köpte tacos :)

lagade det hos alex :D hade skitkul där också , dunkade musik i alex rum ett tag :)

sen fick vi sätta oss hos oliver och hans kompisar :)

dunkade musik där innan vi gick till metro :)

där hade vi skitkul :)


kram !


 

Av emma - 24 februari 2012 21:41

jag saknar sommaren :) fint väder idag :) 

haha , men idag har jag städat :) sen tog jag en joggingrunda i en timme . 

stannade hos elin och var med henne och julle :) 

tills mamma hämtade mej och vi åkte och köpte hårfärg till mej ^^ 

då blev jag glad , pappa färgar håret på mej imon ;) 

blir man fin till metro ;) haha ^^ 

har varit lite med alex sen :) vi lyssnade mest på musik och dom sistra minutrarna kollade vi på film :) 


JAG VILL HA SOMMAR !! 


     

Av emma - 23 februari 2012 22:35

jag skulle vilja ha en bra familj och ett bra jobb innan jag dör :) 

och ha massa pengar ^^ 

jag har typ ingen fantasi :) men aa här är lite :) 

Av emma - 23 februari 2012 22:16

Idag vakande man hos elin efter en galen skrattnatt hemma hos henne :) 

vi åkte till ica och köpte avokado och honung ;) vilket blev en hemmagjord ansiktsmask ;) 

men idag så var vi med julle och felix :) men felix kom senare :) 

julle och vi köpte en varisn pan pizza vid kanske tvåtiden och sen kom felix när vi varit på netto och köpt lite godis :P 

då fick vi ännu mer pizza ;) 

sen hängde vi i elins rum ;) 


när jag kom hem så var jag väldigt social med mina föräldrar , kollade på antikrundan med dom vilket jag aldrig brukar göra. 

men aja , har suttit vid datan ett tag nu och nu sitter jag och pratar med söta kusin Lisa :) <3


kram ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards