choklademma

Alla inlägg under juli 2013

Av emma - 31 juli 2013 23:17

Nu har jag varit på semester i 5 veckor i Italien och har inte haft möjlighet att skriva.

Har varit hemma sen i söndags men har inte haft ork att blogga förrän nu.

Genast när jag kom hem hade jag det kul med kompisar :)

Sov över med Kevin, Emma, Ado, Allen och Vickan och sen dagen efter stack vi till Hesjön och grillade.

Igår bakade jag med Elin :) 


Idag har jag bara slappat.

Alltså legat i sängen hela dan tills farmor kom vid sju tiden och fick upp mig. 

Då cyklade jag med henne hem och gjorde henne och farfar sällskap lite.

Fortsatte till Kevins lan och var där en stund. 

Nu är jag hemma och ska försöka planera de kommande veckorna, jobbet tar över lite men 

ska klämma in en dag till kalmar med de bästa ! :D 


Kram !


 

Ovido - Quiz & Flashcards