choklademma

Alla inlägg under augusti 2012

Av emma - 31 augusti 2012 20:16

idag  var det skolan ;) 

sen pizza med tjejerna ! :D 

sen kom man hem och skulle packa ne så mycket som möjligt :) 

ska nämligen få min mammas och pappas rum när dom tapetserat mitt och och flyttat dit ^^ 

ska bli så kul !! :P 


kram ! 


 

Av emma - 30 augusti 2012 15:04

Åt nyss en god toast och varm saft hemma hos Elin xD
Kollar på Simpsons hela eftermiddagen nu xD
Hehe vilket liv :)

Av emma - 29 augusti 2012 21:55

Förlåt men det här blir ett gnäll inlägg .. 

kan börja med att jag vaknade av kramp i magen en kvart tidigare än väckarklockan.

sen så funkade inte hårfönen utan den glödde väldigt fint , 

jag var irriterad i skolan ,

jag har frusit exakt hela dagen,

teori på idrotten IGEN .

 ännu mer ont i magen,

frusit ännu mer..

men sen hade jag lite roligare :) var med alex och vi kollade på film och sen kollade

jag på när han spelade det klassiska spelet rayman och supermario ;) 

sen så har vi inte gjort så mycket mer :) 

kollade på ett program med massa gulliga djur med !! :O


JAG VILL HA EN PUNGRÄV ! ska fan åka till australien och skaffa en :) 

sååå sööta :D 

  dom e sötare när dom e små men söta iallafall :D 

Av emma - 29 augusti 2012 21:52

Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare. :D 

Av emma - 26 augusti 2012 20:29

tja , denna helg har varit awsome ! 

har festat hela helgen med härliga brudar och coola killar ;) 

dansat och umgåtts med hur många som helst :) 

har typ varit den bästa helgen på länge :P 

längtar redan tills nästa gång det är metro eller parkfest :P 


kram på er ! 


 

Av emma - 24 augusti 2012 14:03

ska nog börja med "dagen onödiga fakta"  :) 

har typ kollat på sådana hela dagen ^^ 


hehe :D 

här är en till exempel ! 

Du rör genomsnitt indirekt 15 penisar per dag , t.ex  bara genom att röra olika dörrhandtag =) 

Av emma - 21 augusti 2012 22:43

Måste bara berätta att jag älskar mina tjejkompisar ! Har haft hur kul som helst ikväll xD
Och vi har inte gjort så mycket heller , bara ätit oss tjocka och spelat brädspel :)
Har bara skrattat så mycket så ont i magen har jag haft :)

Puss på er !

Av emma - 20 augusti 2012 21:25

ja , då var det dags för skola igen då .. 

vaknade två minuter innan alarmet av att mamma kom in ^^ 

fast somnade om på dom två minuterna så larmet kom till nytta ändå :P 

cyklade trött iväg med elin och sen det första vi gör är att se en tre timmar lång film på valhall...

höll på att somna men filmen var inte så dålig så somnade inte :D 

sen var det bara en massa information och en massa skratt med Emma ;) love U <3

elin tog sprutan efter skolan så var lite stöd där ;) 

sen har jag varit hos alex :) varit på willy:s och sen lagat god tacos :) 

blev en film också ! 


kram ! 


bilder på mej som jag sett ut dom senaste tre åren :) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards