choklademma

Alla inlägg under juni 2011

Av emma - 30 juni 2011 11:17

jahopp.. då sitter man i sitt rum :D det ser typ lite halvtomt ut ^^ 

Men det kmr bli kul att se spanien, frankrike och holland :) 

men mest av allt kmr jag sakna alla mina kompisar :D 

en av dom e min allra bästa vän :) <3 Elin jag kmr sakna dej :'( <3

lämna mej aldrig ! <3

         

Av emma - 30 juni 2011 11:15

 

Av emma - 29 juni 2011 22:45

 

 
Av emma - 29 juni 2011 22:11

Jahopp då har man varit hemma till typ 4 och sedan följt med alex och elin till axel och badade ;) 

Fett nice ;)<3

Det ska bli fler gånger :) 

Imon åker man till spanien då och då blir det en jävla dålig uppdatering bara så alla vet :) 

Men kolla in elins blogg så får ni se kanske ett videoklipp om dagen :D 

jag orkade it lägga ut den så det blir en bild istl ;) <3

http://puckoelin.bloggplatsen.se/


Av emma - 27 juni 2011 23:25

OMG ! :D 

Har haft matilda hos mej hela helgen ;)  tills idag :D fan vad kul vi har haft :) 

var med alex och marcus för det mesta men har vi bakat och så har vi pysslat också ;) 

har it orkat ta bilder så jag tar väl den gamlaste bilden jag kan hitta på mej ;) <3

hoppas ni står ut med fula jag ;) <3


   jag 7 år

Av emma - 24 juni 2011 15:59

ja , då sitter man i tildas husvagn i fagerhult och firar midsommar ;) 

Kmr bli kul sen med grillande och ätande av marchmellows ^^ (stavning) 

Men hon följer med hem till os ikväll och stannar tills på måndag :) 

kmr bli kul :) <3


skriver senare ses <3

Ovido - Quiz & Flashcards