choklademma

Alla inlägg under september 2011

Av emma - 30 september 2011 22:45

har varit i kalmar med min kära klass :) 

har tagit många bilder men jag lovar att it lägga upp alla ;) 

typ 100 st och det pallar jag it xD


här km de ..


   Elin och jag tog kort på varann ;)   De tre snygga tjejerna då ;)    Adam och oskar hittade ett annat sätt att sitta i stolarna ;) gryyymt killar xD   Elin leker arkeolog för tio minuter :P    Tjejerna utanför kalmar slott :)    Elin och ida hittade slottets minsta fönster ;) 

   Killarna gillade kanonerna ;) särskilt oskar nilsson :D   Våra lärare ;) peter och morgan ! 




   MOT BARONEN OCH STAN !! ;D    Hungriga blev vi ;) och det som var närmast var väl McDonald´s ;D   Oscar Borgs bakistabletter ;) undrar vad han ska göra i helgen ;)   Och sista bilden på elin och mej som var snygga på tåget ;) oskar och morgan i bakrunden ;) 

Av emma - 27 september 2011 20:42

Okej idag var man i skolan :) 

vissa hade fortfarande skolfoto och han ska ju gå runt på skolan och ta kort med :/ 

och just när jag kramade alex så tog han kort typ ! 

lite onödigt va ? 


aja , var hemma sen och elin kom vid halv 5 och vi åkte på zumba ^^

efter det var vi kvar i silverdalen till kvart över 7 elr nåt ;)

 vi var uppe på silverdalsberget xD

roooooligt ^^ elin och jag vandrade .


aja , nu sitter jag vid datan :D


kram ! 

Av emma - 26 september 2011 20:56

Idag var det skolfoto !! 
Fan vad ful jag blev på det !! :(

aja , var med alex sen :)

vi åt toast framför tv:n ^^

kollade på Stuart Little 2


och han färgade håret ;)


bild kommer .

kram !


   fan vad gullig du blev alex ! ;) vill ha det lila sj ! ;) 


Av emma - 25 september 2011 21:21

Du tror fan att du kan få alla tjejer du vill med dina lögner ! 

medans ingen vet att du e på hur många som helst så tror man på dej ! 

men jag trodde du gillade mej ! 

Fan så ser man en bild på facebook som får en att tänka om ! 

dra åt helvete bara !! 

skiter i dej nu ! 


du krossade mej , sårade mej och gjorde så jag förlorade hoppet .

men nu vet jag att du it e värd mej ! 

det enda du tänker på e sex -.- ' 


 

Av emma - 25 september 2011 21:12

jahop.

vaknade och åt frukost för en gång skull ^^ 

sen var det att städa .

dammsög rummet och mobbade hela huset medans morsan tog toan och

husvagnen och pappa dammsög hela huset ^^ 

sen var jag i stallet och hämtade min väst  :) 

efter det panerade jag fisk ;) 

torsk med potatis och sås ! :D 

fan vad gott det blev! 

kan fan laga mat ;) 

sen hade vi mormor och morfar på besök i en halvtimme kanske ^^ 

efter det var jag med alex . 

det var också roligt ! 


kram på er ! 

Av emma - 24 september 2011 21:41

idag vaknade man vid åtta hos elin ;) 

vid halv tio gick man till farmor och farfar :) 

åt mat och åkte till alex .

kollade på stuart little ^^ 

och lyssnade på musik .

kollade på hipphipp också !
sen åkte vi hem till mej och lyssnade på ännu mer musik och

kollade på ännu mer film ^^


nu sitter jag här och segar ^^


kram !  

Av emma - 23 september 2011 21:15

Idag var man med elin efter skolan :) 

sov hos henne på kvällen :) 

vi var med roger och isak :) 

kollade film och gick en promenad . 


it mkt mer :) 

kram ! 

Av emma - 22 september 2011 21:13

har it orkat blogga men gör det nu 

har varit i skolan idag då   

efter det var elin på ttf och jag på mammas jobb .

var inne i verkstaden och kollade   

efter det var jag med elin ! 

vi var i stallet och borstade Lundick . 

guuullig hääst ! 

sen åt vi på sibylla    

STOOOR kebabtallrik    

vi träffade sedan oskar i centrum. 

det var rooligt    

efter det var vi hemma hos elin en stund och sedan hade vi inget och göra så då gick vi en promenad med isak    

sedan var det dags att åka hem så nu sitter jag här   


kram !  


   lite suddig. gammal bild på mej ! 

   och detta en ny bild på mej ^^ 

skillnad elr ? xD

Ovido - Quiz & Flashcards