choklademma

Alla inlägg under juni 2012

Av emma - 26 juni 2012 23:37

tjabba tjena ^^ 

nervös tjej här :) 

imon bär det av mot ITALIA :D  grymt pepp !! 

men kommer ju inte kunna blogga :) bara om jag hittar gratis wifi på nån camping vi stannar på och då blire bildbomb kan jag lova ! :D 

haha ;D 

idag har jag varit med elin :) 

kollat på film och packat :D 

var med alex med sen och efter han hade åkt var jag med elin igen :P vi cyklade runt i hela hultsfred .

kommer sakna er alla hemma och min blogg ^^ Men gud så härligt jag kommer ha det med familjen och elin ;)

varför skriver jag så ?! hon e ju en del av familjen <3


Ciao, mi mancherai!

(hejdå, kommer sakna er!) 


   




Av emma - 24 juni 2012 23:31

tjena tjena :) 

idag vaknade jag vid elva :) 

grymt tidigt tycker jag men blev ensam med bror sen och vi städade övervåningen. 

har plockat ut diskmaskinen och badat hunden idag med ^^ 

duuuktig tjej här :D 

sen har jag varit lite med alex :) 

kollat på film och ätit en massa ^^ 

nu har jag suttit hemma några timmar och spelat sims :) 

kollar just nu på "ritualen" på canal+ :D 


kram ! 


I want this shoes !  :D 

   

Av emma - 24 juni 2012 01:22

               

Av emma - 23 juni 2012 23:04

Jahopp , då har man gjort om bloggen igen ^^ 

blir nog bloggplatsen ett tag till iaf ^^ 

men aja , får väl blogga dom få sista dagarna innan man lämnar sverige med bästaste vän :) 

kommer sakna alla andra hemma förstås ! 

idag har jag packat mina kläder i husvagnen och elin gjorde likadant ;) 

våra kläder ligger lite huller om buller ^^ 

sen har vi kollat på film :) 


kram ! 


en ganska nytagen bild på mej :) e inte bra på att ta bilder på mej sj så skiter oftast i det ^^ 

 


Av emma - 23 juni 2012 15:02

sommarbilder ♥

       

Av emma - 19 juni 2012 23:19

ska jag byt tillbaka till blogg.se

eller ska jag ha kvar min blogg här ? 

är lite trött på bloggplatsen :) 

hehe xD 


kram ! 


Av emma - 13 juni 2012 23:10

har inte bloggat på ett bra tag nej :) 

har liksom inte orkat men idag har det varit skolavslutning då ! :D 

riktigt kul eftersom jag har sommarlov nu ! :D 

hade besök av farmor , ea , mormor , jonna och lilla alwin ! 

så glad jag blev ^^ 

bilder kommer :) 

efter lite tårta och pratande åkte alla hem och jag gick ut och var med emma , alex , kevin och jim :) 

vi var lite på råsebäck och sen gick vi hem till kevin och flummade ^^ 

nu sitter jag här ;D 


kram ! 


bästa klassen !! :D kommer sakna er alla ! 

 

Bästa tjejerna !! 

 

och sötaste alwin och jag ! :D 

 

Av emma - 7 juni 2012 22:07

Idag var det skolan och fotboll ^^

riktigt kul .. ne , imorse var den absoluta depptiden på dagen . för tjejerna..

sen blev det roligare :) 

var nämligen med emma med ;) 

vi skrattade , var ute , skrattade , var ute med hundarna , skrattade , kollade film , skrattade , gick ner till ica :) 

hehe ;) 


kram ! 


   

Ovido - Quiz & Flashcards