choklademma

Alla inlägg under oktober 2011

Av emma - 28 oktober 2011 22:20

Av emma - 28 oktober 2011 22:11

Det första jag säger e att det blir ingen rookie för mej denna helgen :/ 

aja , idag var jag i skolan .

där hände it mkr där inte .

var hos alex en stund sen :) 

innan han åkte till vimmerby :/ 


efter det så har jag varit hemma exakt hela dagen framför tv:n. 

försökte gå ut förut men det fick man it . nejdå , jag skulle stanna hemma . 


fick åka till Ea en kvart för att hämta felix och träffa Ea och nisse :D 

Sen har det varit datan  .

imon ska man till kusin JONNA !! 

fan så roligt att få träffa henne igen ^^ :D 


kram ! 

Av emma - 25 oktober 2011 20:57

hej :) 

idag var det skola och på idrotten var det simning ! 

klarade några längder men emma , nathalie och jag stannade sen eftersom vi hade alla tre hosta :) 

jag satt och kollade resten av lektionen som var typ en kvart då men ändå ;) 


var hos farmor och farfar sen och drack varm choklad och tränade på spanskan.

gick sedan till råsebäck :) och mötte natta. vi gick direkt till Isak ! gjorde it så mkt :) 

vi gick runt i hulstfred sen.

var med robert och pontus med då :D 

dom åkte till Willy:s sen på sina mopeder och natta gick hem vid typ 7 :) 

jag var med isak till typ kvart över sju och sen kom moppepojkarna igen ;) 

vi gick till råsebäck och där hämtade mamma mej sen vid 20 i 8. 

stekte två korvar till mej sj och sitter nu här vi datan :) 


kram ! 


Av emma - 24 oktober 2011 14:55

E fortfarande hemma men imon ska jag försöka komma till skolan och då har vi simning på idrotten också :/ 

om jag it har fel .

aja , har sovit, tittat på tv och kollat på youtube idag :) 

hittade en urgullig katt :) <3


saknar min klass ! 


kram ! 


Av emma - 20 oktober 2011 21:25

jag orkar it blogga just nu för jag e sjuk. 


feber och hosta ! 

fan denna hosta !! 


bloggar om någon dag elr två :) 


kram ! 

Av emma - 18 oktober 2011 21:18

Idag slutade vi skolan tidigt men fick ändå vänta på natta , oskar och isak.

seegt men jobbade matte med elin och ida hos ida :) 

vi gick tillbaka till skolan :) 

ida skulle vara med julle . elin med valle och jag med de andra tre ;) 

vi var ute i regnet hela dan :) sen skulle oskar köra lite cross så jag och natta gick till Isak :) 

natta vågade it knacka på så det fick jag göra .

isaks låtsaspappa öppnade :S han var lång ^^

vi såg film :) 

jag var hemma och åt sen vid 7 och åkte till bowlinghallen sen :) 

oskar tränade och isak var där :) 

natta hade åkt hem :P 

elin och pontus kom sedan och vi gick runt i hulstfred sen när oskars träning var slut :D 


nu sitter jag här och fryser lite grann ^^ <3


kram ! 


 

Av emma - 17 oktober 2011 21:16

idag har jag varit i skolan då :) 

seegt .

 efter skolan var jag hos farmor och farfar , räknade matte i två timmar .

ännu seeeegare ! 


var med alex sen :D 

vi åkte till marieannelund en stund för han skulle ha en sak till hans data och Bea och Ewa köpte lite grejer i deras butik :) 


aja , vi såg på spiderman 3 sen :) 

kram ! 

<3

Av emma - 16 oktober 2011 20:53

Du finns i mitt hjärta ,

men du glider därifrån ,

du är en av de gulligaste jag känner ,

men du lyssnar inte ,

du bryr dej och det är skitbra ,

men ibland blir det för mycket ,

jag har dåliga tankar i mitt huvud ,

men vill att de flyger iväg ,

klarar inte att såra dej ,

för jag älskar dej fortfarande 


men ibland inte </3


 

Ovido - Quiz & Flashcards