choklademma

Alla inlägg under november 2012

Av emma - 29 november 2012 22:22

Idag har jag varit jävligt trött.. sov inte så bra inatt ;)
Aja. Skolan var tråkig.
Men sen kom jag hem till Alex och det första jag gjorde var att sova i två timmar xD
Hehe xD när man kom hem från Alex fick man smaka på mammas nybakade saffransbullsar med mandelbitar på xD muuuums !!!

Av emma - 27 november 2012 21:50

Lite snabb info om dagen ^^ orka inte lägga ut bilder eller nåt idag ^^ 

  • Klippt mej
  • Varit med alex
  • fått ryggmasssage av söta alex
  • varit barnvakt
  • fått damp på alex och felix
  • fått min nya trio i "ljushållare" (LYCKA) 

Det var nog det :) 

ha det bra :D mer inlägg imon ;) 

Av emma - 26 november 2012 21:22

Ja , kan börja med och säga att jag har redan tröttnat på gymnasiet och jag har inte ens börjat.

Har varit på informationsmöte på Hultsferd gymnasiet idag. 

Var först en typisk powerpoint presentation då och fick man ju gå med lärarna till den linjen man ville veta mer om. 

jag och min mor följde med fordon och transportlärarna då med andra ord :) 

men aa , först fick man ju veta det vanliga. vad man gör i varje år. mycket teori var det första året. 

.... jag hatar teori ... 

men sen kommer det man längtar efter ;) lastbilarna !! :D 

men vi satt nog där i två och en halv timme. 

den ene läraren kudne snacka asså.

han kände ju min morsa med så dom snackade jobb och sånt eftersom de jobbar 

med samma sak kan man säga. och han kände min pappa och farfar som också jobbar med lastbilar. 

men det värsta var nog att jag satt på den där jävla stolen och var kissnödig i en timme. 

nu är jag hemma iallafall och kollar frisyrer. 

ska nämligen klippa mej imon, nervös på ett sätt men lättad på ett :) 


ha det bra ! 


 

Av emma - 26 november 2012 17:05

Sitter hemma hos alex , är med han och anthon och jag har lekt med alex

webbcamera ^^ raderade typ alla bilder med så han inte kan använda dom mot mej ;)

hehe ;)

ska snart på gymnasieinformation :)

hare bra !! :D 


 






Av emma - 25 november 2012 21:28

Ja , ni som ha varit inne här lite då och då medans jag inte uppdaterat kanske förstod att 

jag hade en liten paus. Men för er som är lite mindre genialiska får veta det nu: JAG HADE EN PAUS :) 

nej, nog med trams ^^ 

anledningen är nog skolan , eller bara lathet. vet inte kanske båda två. Känner mej dryg idag :) 

Ska nog börja tesat vlogga eller nåt, eller nej .. tror jag skiter i det ^^ 

fast då slipper man skriva ... Hmm.... 

får fundera lite på det. Vet iallafall att jag ska ändra headern lite :) 

orkar inte berätta så mycket om vad jag pysslat med under "pausen" men jag har varit mycket men 

pojkvännen och kompisar. Och ganska mycket mopedåkande ;) 

Det är fruktansvärt kul att åka moped med roliga kompisar ^^ 

aja , ni får hjälpa mej fundera på om jag ska bli vloggare med. 

TACK PÅ FÖRHAND ! :D CAPS ^^ HAHA SÅ ROLIGT. 


.......


#trött #plugga #trött


HEJDÅ !!! :D :D :D 

     

Av emma - 8 november 2012 10:09

Hej, hejdå
/E

Av emma - 7 november 2012 19:27

Idag äre onsdag och jag har inte gjort så mycket mer än att vara i skolan.

Varit hos farmor, haft utvecklingsamtal och pluggat ^^ 

ritat lite med ;) 

aja , imon ska jag ha ljusparty !! yey  ! :D 

och nästa onsdag är det biotime ;) 


kram ! 


   

Av emma - 7 november 2012 13:26

Såhär söt e Elin innan mattelektionen :)

Ovido - Quiz & Flashcards