choklademma

Alla inlägg under juli 2012

Av emma - 31 juli 2012 18:54

Tja , sitter hos Alex och kollar på när han och Felix spelar wow.
Aja , får väl gå och hämta gilbert xD kram

Av emma - 30 juli 2012 23:08

Idag har jag legat i sängen till typ halv 2 -2 :) 

kändes bra :) 

åt sen mat och åkte med felix till farmor och farfar :) 

fick nygjord blåbärskräm av farmor :) det dumma va att jag ahde blåa läppar och knallblå tunga efteråt ^^ 

åkte och köpte glass med alex när han hade jobbat klart :P 

sen kollade vi på film och lyssnade på massa musik och jag hann leta lite efter gilbert med . utan framgång..

skolan börjar ju snart med. kan inte tro att jag ska få träffa min klass igen och massa andra :) 

ska bli sjukt underbart men ändå hemskt att gå runt i korridorerna men man e ju en stolt nia som ska 

arbeta häcken av sig ^^ jag ska fan lyckas :) 

nu blev det lite ointressan självpepp här men så är det :) 

nu kanske nu undrar hur det blir med bloggen då men nu e det ju så att man skaffat mobilappen dårå ! ^^ hehe 

men kram på er ! 


bjuder på en fin bild på mej i pappasole (italien) när jag solat med fel bikinidel först och blev tvungen att sola bort den ^^ 


 

Av emma - 29 juli 2012 22:34

Tjo ! 

nu har jag varit i sverige i tre dagar sen man kom hem men har liksom inte orkat blogga förrän nu :) 

ska lägga upp så mycket bilder jag kan på hur vi hade det med :) 

har inte alla bilder inlagda men några kommer :) 

har haft det super med familjen och bästa kompisen Elin ! :D http://puckoelin.bloggplatsen.se/

pisa , florens ,strand , sol , utekvällar , varma källor , nöjesfält och såklart snygga killar ^^


nu kommer bilderna ! :D

                 

ser lite muppad ut på några bilder ^^ men det får ni leva med :D 

Ovido - Quiz & Flashcards