choklademma

Alla inlägg under maj 2012

fml

Av emma - 31 maj 2012 08:25

Fuck my life . Jag vet inte vad jag ska göra :'(

Av emma - 29 maj 2012 21:34

Jag väljer mitt liv och hur jag ska leva det . Jag väljer mina kompisar och jag väljer pojkvän ! Oavsett bakgrund eller vad dom är nu. Blir så jävla förbannad ..Jag lyssnar på er och fattar . Men jag gör inte som ni säger !!

Av emma - 28 maj 2012 21:49

idag vare skola igen :) 

träffade min elias ! <3

sen var jag med honom efter skolan , vi kollade på scary movie och sen åkte vi till gnötlen :)

med elin och dom som redan var där som man kunde va med var då ado , mujo och julle :) 

vi var sen vid ica en stund :D 

sen åkte vi till lekparken vid olas hus :) 

ea var hos ola så jag och elin gick och hälsade på :) 

fick se wictors nya cross.. FAN SÅ GRYM ! VILL HA DEN ASSÅ !!!!

ska få köra den någon gång ^^ 

aja, följde med killarna till stationen sen och sen var det att cykla hem :) 

nu sitter jag här och är typ jätte trött :P 


kram !


     

Av emma - 27 maj 2012 21:17

idag har jag först varit hemma :) 

och städat lite på rummet :D 

sen var jag med alex en timme innan kevin kom också , sen väntade vi på att elin skulle komma

hem från hennes farmor :) 

sen bestämde vi oss för att grilla ! :D

så vi hämtade grejer hos alex och elin .. 

sen köpte vi grejer till det :) 

sen åkte vi till gnötlen och grillade hamburgare , köttbullar och maschmellows .. :D 

och potatissallad till det :D 

sen kastade vi macka :)

hoppade studsmatta hemma hos mej sen :)  

hehe , bilder kommer..


kram ! 


     

Av emma - 26 maj 2012 22:53

vill klippa min lugg men ändå inte ^^

vill ha låååångt hår men vet ej vad jag ska göra med min helveteslugg !!!!


   

Av emma - 26 maj 2012 22:32

idag har jag varit hemma .. köpt glass som jag slrev tidigare idag och sen ätit tacos .. 

igen ......

aja , såg lite på gamla filmer från familjesemestern 2007 .

har jag varit så liten ^^ 

hehe xD 

kollade lite på speedway med men hatar att kolla på tv:n så gick ut. 

hem till elin och på väg dit mötte man robert och pontus på mopederna..

fått lite kläder men dom hämtar jag imon för vi gick ut och träffade elins kusin lina och robert :) 

gick sen hem och fick reda på att FREDRIK LINDGREN VANN !! som jag sa ;) 

som pappa tvivla på och där fick han ;) 

chillar på rummet med lillebror nu :) 


kram ! 


   

Av emma - 26 maj 2012 13:39

Godmorgon bloggen :) 

ska nu dra iväg mot ica med min bror och köpa glass :D 

känner att jag är snygg idag asså ;) <3 


kram ! 

 

Av emma - 25 maj 2012 21:51

idag har jag varit i skolan :) 

haft grymt kul :) 

efter skolan var jag med kim , marianné och elias :D 

vi var i centrum :) 

åkte sen hem och tråkade i några timmar och åt glass :D 

sen lagade jag tacos.. 

inte ätit det i skolan nejdå ^^ 

cyklade till farmor och farfar sen :D 

var där till typ nio.

åkte till ola sen och stog och pratade med Ea :D myggbiten blev jag .. 

sen åkte jag förbi pingstkyrkan och emma kom ut :) 

vi stog med och snackade lite + mer myggbett -.-'' 

är redan trött på dom små helvetesinsekterna...

nu sitter jag hemma :D 


kram ! 


bildbomd under min dag :) 

       

Ovido - Quiz & Flashcards