choklademma

Alla inlägg under april 2012

Av emma - 30 april 2012 11:21

taggar dagen når fruktansvärt ! 

ska snart färg håret och så har jag packat allt jag ska ha med elin :) 

goa vänner hos ida ikväll och sen metro på det ;) 

ska till ea och ola med och umgås lite :P 


bloggar när jag överlevt dagen /natten ;) 


kram ! 


 

Av emma - 27 april 2012 21:36

Idag var man på plats i bilen klockan 8 och körde till ullared :) 

åt frukost på vägen och när vi kom fram åt vi :) 

sen efter det var i e affären från 14.00 tills vi stog i kassan och då var klockan 18.06 :P 

handlade mest grejer man behöver i vardagen och massa sånt där ^^ 

köpte två parfymer till mina bästa kompisar :) 

och så köpte jag lite accesoarer och ett nagellack och en "onepiece" även en ny hårfärg ;)

MER KLÄDER IMON ! ska bränna alla pengar min pappa har !! MOHAHAHA :) 

nejdå , ska vara snäll ;) 


kram ! 


   

Av emma - 26 april 2012 18:22

Imon klockan åtta sitter man i en bil påväg till ullared med familjen :) 

husvagnen får vi inte glömma ;) 

har packat och taggar, taggar OCH TAGGAR!! 

har varit i skolan idag och sen åkte man hem .. 

har varit här sen dess ^^ 

men aja , det är livet :P 


kram ! 


 

Av emma - 25 april 2012 21:07

idag var det skola. kul kul :) 

sen var man med elin :) 

vi kollade på mtv hela dan , roligt liv ja .. 

och gjorde misslyckad mat. sen beställde vi biljetterna till norlie & kkv !! grymt nice ;) 


nu sitter jag vid datan och ska snart 

gömma mej under täcket och sova..


kram ! 


 

Av emma - 23 april 2012 21:04

Fan vad nice jag får gå på metro ;) 

NORLIE OCH KKV !! 

men idag var det skola.. imon är det samtal .. USCH ..  

var med elin och julle efter skolan .. det regnade .. mycket .. 

vi åt knäckebröd och bullar :D 

och kollade på walking dead ! x) 

sen lämnade vi julle och fick med oss viktor hem ;) 

läste läxor och blev sedan hämtad. 

man var inte LITE blöt efter det :( 

fan dyngsur .. 

hatar regn.. inte nog med det så åskade det och blixtrade lite med .. 

eller lite och lite :P 


kram ! 


 

Av emma - 22 april 2012 20:43

Dålig uppdatering ja . 

men har inte haft riktigt tid känner jag och så har jag umgåtts med kompisar ^^ 

som inatt var jag med elin :) 

eller vi började va en timme innan UKM igår ^^ 

det var kul där och vi träffade massa ruuuligt folk xD 

stog och lyssnade på två klasskamrater som uppträdde och massa andra :) 

sen var jag ute med elin, marcus, ida , kim , sune, viktor , kevin och johannes :) 

jag och nån mer snurrade på en lekparksgrej och ramlade lite granna ^^ 

aja , när elin och jag kom hem gjorde vi iordning dip och grönsaker :P och så hade vi tacochips :D 

Muuuuums :D kollade på teve sen .. kollade bland annat på engelska svampbob på mtv och beavis and butthead ^^ 

låg och halvsov i soffan av lathet att gå ner på elins rum och lägga oss i sängen ^^ 

och idag var vi ute och cyklade med alex och anthon :) dom åkte bräda då ^^ 

men vi hade ruuuligt vi också ^^ 


kram ! 


Av emma - 17 april 2012 21:37
You´re the boy with a real nice smile, but a broken heart inside,
give it to a girl, and i think she lost her mind.

Are you giving up and done?
Are you trough with all this?
Are you tired of the pain?
Torn to pieces...

Can you let me try?
Tell me it´s all right, just for one night,
show you how to feel like, what it feels like ..
to be hugged, to be kissed..
yes, I can be that part of you
I´ll try my best..

I´m the girl,
I can make you smile and I promise to be true
give it all, give until there´s nothing left to lose.

I see that you´re breaking , yout heart is breaking,
here´s my hand if you take it, we can make it out,
off all this mess, no more stress.

I can be a part of you, I´ll trying my best,
Give me your heart, I don´t want a piece or a part,
i want it all, I want to fall, just a little bit.
Take that leap of faith, if you want too,
don´t let that broken heart haunt you.

   
Av emma - 16 april 2012 21:07

måndag och skola igen .. 

är inte uvilad. vill ha en vecka lov till .

men sånt e livet :) 

har varit "barnvakt" .. farmor stannade tills mamma och pappa kom hem , hem med husvagnen :) 

snygg som fan va den ;) 

va med alex med och hemma hos honom kollade vi på shrek 2 och åt god snitzel (stavning) 

blev hämtade för en stund sen och nu sitter jag här :) 


elin och jag :) snygga ? = JA !! :D   

Ovido - Quiz & Flashcards