choklademma

Alla inlägg under september 2012

Av emma - 30 september 2012 21:50

Denna helg har varit AWSOME ! 

varit i ullared från torsdag till lördag med familjen och alex :) 

fått massa kläder och har inte haft sängen för mej sj heller.

ja , idag har man fått garderoberna nere så vi har flyttat runt lite och burit 

kläder i hela huset :) 

blev klar vid ca 4 halv fem. Efter jag duschat och så hamnade jag hos alex :)

kollat på hem till midgård avsnitt och bara chillat, käkat pizza med :) 

ska nog sluta äta massa onyttigheter :) 


kram ! 


 

Av emma - 26 september 2012 21:07

Igår fick man biljetter till norlie och kkv i metropol om två veckor ! 

ska gå med bästa emma och alicia ! :D 

fan så grymt det kommer bli ! 

idag har jag inte gjort nåt alls . 

jo var med alex efter skolan ,

ursäkta ska gå och glo på min biljett i en timme :) :) :) :) 


bilder på biljetterna , min klass och mitt skolfoto :) 

kram ! 


     

Av emma - 25 september 2012 20:20

Ja , denna vecka har vi, som det står i ruriken , elevensval :) 

Gör inte ett skit.

behöver inte heller. eftersom jag e ledig på fredag och på öppet hus på lördag :) 

ska till ullared med familj och alex :) 

idag har jag gjort planscher som "reklam" för showen :) 

det kommer nog bli den sämsta showen nånsin eftersom vi inte är i valhall utan i skolan. 

Men tur att man inte kan va med :) 

idag var man med elin , hon sov här . 

bakat muffins och haft dunk hos ida med roliga människor.

gick till alex sen och vi låg mest och vilade :) 

riktigt skönt faktiskt ! 

nu e jag hemma ! :D 


kram ! 


 

Av emma - 23 september 2012 20:49

Idag har det varit en ganska lyckad söndag :) hjälpt pappa och måla och snickra från halv 2 till 5 idag :)
Sen var det hem och göra sej klar och så åkte mamma och jag på ljusparty hos bästa kusin :)
Det slutade med att jag e värdinna den 8 november om någon vill komma hem till mej på ljusparty.
Kram !

Av emma - 22 september 2012 23:43

idag har jag hunnit rensa hela min garderob så där får det plats mer nu :) 

sen har jag ätit rotmos med familjen :) 

farmor och farfar kom på besök med.

Sen var det speedway mys med familjen ! :D 

även hunnit sitta vid datan en stund nu :) 


kram ! 


 

Av emma - 19 september 2012 21:49

Hejsan svejsan. :) 

idag var det rätt chill i skolan , tiden gick fortare än vanligt :) 

var med min kille sen , eller var ensam hemma hos honom medans han hade gitarrlektion och sen

jobbade :) hans mamma kom hem lite tidigare honom så fick sällskap :D 

sen så såg jag film och han kom hem :) 

vi pratade och sen fick vi mat och diskuterade skola och skämtade lite om den medans vi åt ^^ 

var med elin och aleksandra sen :D  superduperkul !! 

gjorde munkar och chips :D jättegott :) 

gjorde läxor sen och nu e jag hemma :D 


får skjuts på moppe till skolan imon ;) ruuuuligt ! 

kram ! 


 


Av emma - 18 september 2012 21:15

idag är kag lycklig och glad :) 

skrattat hela dagen ! 

med söta emma :D 

hon har också blitt av med tandställningen :) så grattis till dej :) 

och jag har varit duktig idag :) gjort engelska och gått på en promenad med mamma och kida :) 

men sen åt jag glass ^^ 

inte så duktigt :)

alex kom sen :D 

ännu roligare ^^ 

nu ska jag se film och sen sova :D 

godnatt !! :D 


jag som bebis x) 

 

Av emma - 16 september 2012 20:48

Idag fyllde min kära mor år ! Grattis till dej och älskar dej !
Ätit massa tårta och åkte sen till Alex. Då fick man ännu mer tårta av snälla bea :)
Och kört bilrace uemed bror med och nu sitter man och spelar sims och Smaskar godis ;)
Imon rullar jag fram !!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards