choklademma

Alla inlägg under december 2011

Av emma - 31 december 2011 23:42

ja , då var det nyårsafton idag då :) 

har badat idag med och bowlat lite med familjen :) 

lägger ut bilder på det och lite från skridskor åkningen igår :D 


gott nytt år !! :D <3


 

snygga jag på skridskobanan :D 

 

jag i början ^^ kan knappt hålla balansen xD  min kära pappa närmast bredvid med <3

 

bowling ;) jag , pappa , felix och lowe :D 
ställningen :
1a : Lowe 304 poäng
2a : JAG !! :D 260 poäng

3a : mamma 242 poäng

4a : kim 237 poäng

5a : Felix 214 poäng

6a : stackars lilla pappa ^^ 193 poäng  

Av emma - 30 december 2011 16:04

tja tja ;) 

har badat idag ^^ 

fått blåmärken ;) 

snart ska man äta tacos och sen åka skridskor med familjen ;) och lowe ^^ 

kommer slå ihjäl mej ;D 

aja , lägger upp lite muppade bilder på mej och felix och lowe ;) 


kram ! 

 

kallt i wild river :P 


snygga jag ;) iskallt i vattnet ! 

   

en fin hälsning till pappa med kameran ;) 

   

snygga jag utan smink och ofixat hår ^^ 
så ful jag e !  

Av emma - 29 december 2011 21:05

var på lalandia centrum idag ^^ 

först satt jag och chillade på en stol i monkey tonkey land .. 

såg tre vuxna människor i bollbadet. dom kastade bollar på varann ^^ 

och på skylten stog det 3-12 år ^^ 


aja , kollade lite på nils plys sen ^^ tråååkig ! 

felix , kim och lowe klättrade på en klätterväg och jag satt och väntade. 

imon ska man bada ^^ sitter i stugan och myser med chips , godis och läsk just nu ^^ 


kram  ! 

Av emma - 29 december 2011 15:57

tja är i danmark och ska snart ner till typ centrum i lalandia ^^ 

kim ska springa runt i monkey tonkey land och se nils plys show.

han har samma nummer varje år så orkar inte titta längre .

aja , bloggar nog mer sen :) 

saknar er där hemma redan !! :D 

<3 

kram ! 


   


Av emma - 28 december 2011 14:17

Har sovit över med elin inatt då ^^ 

har inget internet hemma för någon där hemma har lyckats förstöra det :( 

aja , vi är nu hos elin men ska hitta på något senare .. 

frågan är vad ^^ ;D 


orkar inte skriva mer .. 

kram ! 


http://puckoelin.bloggplatsen.se/

Av emma - 27 december 2011 14:47

förlåt elin men var tvungen ;) <3  

Av emma - 26 december 2011 21:39

Vaknade vid ca elva och mamma säger att min och alex cykel är borta . 

då är det några idioter som har varit ute i blåsten inatt och snott dom . 

min lilla rishög är borta :'( 

aja , har frågat alex 5 gånger idag om han ville va innan jag åker men han kunde inte. 

han stog i garaget istl.. på torsdag åker jag till danmark utan att få träffa den jag älskar och säga hejdå. 

känner mej som Elin nu  :( det är synd om oss nu elin ! http://puckoelin.bloggplatsen.se/ 

jag ska packa imon och han lanar på onsdag och torsdag .. 

aja , sånt är livet. allt är inte perfekt :) 

har gjort annat . som spelat xbox kinect med lillbrodern ^^ 

och målat naglarna :) sett på skönheten och odjuret som gick på svt1 :D 

ska väl sitta uppe ett tag till och chatta lite ^^ 

hörs imon ! :D 

kram ! 


 










Av emma - 26 december 2011 21:35

har gått i pyjamas hela dagen ^^ 

min nya pyjamas ;) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards