choklademma

Alla inlägg den 23 december 2011

Av emma - 23 december 2011 22:49

tja , nu har jag haft min minijulafton ^^ 

farmor , farfar och Ea kom och gav oss julklappar som vi fick öppna ;) 

Av Ea fick jag : 

En parfym 

Nagelackstickers 

Nagelstenar 

Tre Ansiktmasker 

Nagellack


Av farmor och farfar : 

600kr 

Ett par byxor 

En NUTELLA BURK ^^ KÄRLEK !! <3 >.<


Av Alex och svärföräldrarna : 
Öronhängen


Fick även öppna två paket av mamma och pappa vilket var : 

32 tums platt tv 

Xbox kinect


Tack så jätte mycket för alla saker :) älskar er ! <3 

imon kommer mormor och morfar och då får vi öppna ännu mer ;) 

ha det bra !! 


 

alla grejer jag fick :) 






Min outfit ;) tack Elin för att jag fick låna din klänning <3 älskar dej <3

   

lite ego är inte fel ;) 

Av emma - 23 december 2011 22:42

Hej jag är en trevlig tjej på snart 15 vårar ;) 

jag gillar att vara utomhus på somrarna med kompisar och vara inne på vintrarna med tända värmeljus ;) 

har brunt hår och gröna ögon :) 

bor i kära hultsfred på albäckskolan med världens bästa 8B !! <3

jag umgås ofta med bästisen Elin Nilsson - www.puckoelin.bloggplatsen.se

och min pojkvän Alex Engström <3

men var i stallet ofta i våras men nu har jag ingen häst att ta hand om längre :( 

men det ska jag ändra på :) 

måste ju ha ett fritidsintresse :) 

men nu kommer jag inte på något mer att skriva ^^ 


kram på er ! 

   

Ovido - Quiz & Flashcards