choklademma

Alla inlägg den 24 december 2011

Av emma - 24 december 2011 21:45

1 . jag har världens bästa familj 

2 . jag har världens bästa kompisar/pojkvän

3 . jag hatar julmust

4 . jag älskar godis 

5 . jag har en nalle i sängen :) 

Av emma - 24 december 2011 18:22

Det blev en bra julafton :D 


Fick en chokladask av vår fina granne :)   



 

En lila pyjamas av mamma och pappa :) 




Fina strumpor av mamma och pappa :P   

  

Ett fint armband :) en ringklocka ^^ och ett halsband av mamma och pappa :) 

  

Ett kinect spel och två filmer :) aa ni ser ju själva vilka ^^ 

  

En bok :) verkar grymt bra ^^ har något att läsa ikväll  :P 

    

Två sänglakan med :) precis vad jag behövde ^^ 

 

och en platttång !! :D  

och 240kr av mormor och morfar :) 

tack så jättemycket :D <3


kram ! 

Av emma - 24 december 2011 12:06

 

Här är lilla jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards