choklademma

Alla inlägg under mars 2013

!!

Av emma - 26 mars 2013 21:16

Idag är det ingen vanlig dag utan det är min födelsedag! :)
Tack på förhand xD

Av emma - 20 mars 2013 21:26

Idag var det skola och sen har jag varit hemma och hållt på med en läxa i felra timmar, 

så trååååkigt men har kollat lite på film och ätit tacos !! 

så gott med tacos asså ;) 

pratar just nu med kevin och ska snart gå och lägga mej ;) 

bara sex dagar kvar till min födelsedag !! YEY ! 


 

Av emma - 12 mars 2013 20:50

Hej tisdag , du är lika tråkig som vanligt :) 

men blev lite glad iaf eftersom jag fick A på idrotten idag !! 

var med elin efter skolan och vi hämtade paketet med klassen skoltröjor på frendo :) 

lite awkard när elin lämnade över flera tusen i hundralappar och tjugor m.m och kassörskan skulle räkna ;) 

efter det så tog jag hem min tröja plus mysbyor som det står emma på röven ;) 

och sen dess har jag varit hemma :) 

lyssnat på massa musik och snackat med kevin :)

kram ! 


   

Av emma - 8 mars 2013 21:26

Denna kväll spenderades hemma :) 

med massa chips , dip och läsk! 

Har snackat med kevin hela kvällen .

ska snart sova eftersom det blir heldag i skogen imon ... 

måste upp vid sju .. 

"fuck my life" känslan kommer fram lite nu va ;) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards