choklademma

Alla inlägg under augusti 2011

...

Av emma - 31 augusti 2011 19:01

skola idag och hade hemkunskap   

natta och jag e bäst på hemkunskap !   


aja , sen övertalade jag nästan pappa om att få bleka håret   

han ska fundera tills imon .


nu e man barnvakt åt mina kära bröder   

mamma och pappa e V.I.P på holmgrens i vimmerby .. 

farmor kom med risifrutti och det ska bli gott    


nu kommer det bilder 

kram !   


   

Av emma - 30 augusti 2011 19:39

Sittehär hos alex och kollar på film  

ska snart åka hem tänkte jag  

men iaf , idag var det att gå till skolan. 

rätt så seg dag faktiskt även att vi slutade vid ett.. 

sista lektionen var gympa så jag cyklade hem i gympakläderna .. 

det gjorde alla tjejerna i klassen   


det dåliga va att det började spö regna när jag jag var vid ica ungefär  

så jag blev dygnsur och desutom orkade jag it cykla upp för backen så fick gå upp. 

när jag kom hem så bytte jag kläder och satte mej i soffan med en filt . 

guuud så mysigt det va   

sen när jag cyklade till alex så började det regna igen   

så sitter i alex mjukisbyxor    

mina byxor e nog torra när jag åker hem men nu får jag vänta ett tag till för

 nu kom den värsta skuren av alla   


kram !  


   

gammal bild på mej . nio år gammal ! 

(Y)

Av emma - 29 augusti 2011 21:07

Idag var det skola   

sen var det att va med alex   

vi var för det mesta ute   

åt god kyckling och kollade på hur många lingon finns det i världen   

Nu sitter jag hemma och gör ingenting   


kram !   

Av emma - 28 augusti 2011 12:32

Jahop   

på lördagseftermiddagen var spenderat med massor av folk ! 

orkar it rabbla upp alla men vi var vä lite mer än 10 st   

men alla följde it med på marknadsfesten   

Men iaf ! :D på marknadsfesten så dansade vi , och dansade och dansade ännu mer   Elins brorsas kompisar dansade med oss !

fan vad kul det var att va där   

tack allihopa ! 

men iaf efter marknaden så sov jag och matilda i min husvagn och nu har vi hunnit vakna , duscha, fixa oss och snart äta    sedan ska vi va med Erik och Pontus  . 

skriver mer om det senare .


kram !  


   gammal bild på oss men det e ju ändå vi   

Av emma - 27 augusti 2011 11:00

Nu e man vaken   

ska vara lite barnvakt till kim och sedan kommer matilda hit !   

det blir en massa skoj sen som marknadsfest och kanske en till karusell   

träffa Ea och Anna !    

superkul !!    


kram !   

Av emma - 26 augusti 2011 22:41

Idag var jag med elin först då och vi var lite överallt innan vi var med hampus och tim   

sedan var vi på marknadsplatsen med hampus , tim , kim , kevin , emma , natta , nathalie , erik , pontus och oskar    och massa fler träffa vi    

Faaaaaaaaaaaaaaaaan så kul jag haft med er idag    

tack så mkt !!   

Aja , ska nog se lite film nu och sedan somna   

marknadsfest imon   

då kommer matilda !   

fan så kul !!


kram !   

Av emma - 25 augusti 2011 21:31

Nu har jag gått i skolan i 4 dagar och jag håller på att dö ,

av tristess !   

seriöst hur segt kan det va med dåliga mattelärare och annan skit ..

aja , idag var det att va med elin efter skolan .. sen skulle hon på konfirmationsmöte och jag e typ den enda som it komfirmerar mej .. 

iaf det e bara skit. 


Men när det var klart så var jag med henne , alex , axel , wille , viktor , robert , nellie , oskar och pontus   

mkt folk och vi gick omkring i hulstfred.. träffade marcus och någon isak med   

nu sitter jag hemma   


ska nog gå och lägga mej snart   


kram !  


   

Av emma - 25 augusti 2011 21:25

it dosen´t matter how you look
it doesn´t matter how you talk
it doesn´t matter if you loves me back

but i love you <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards