choklademma

Alla inlägg under maj 2013

Av emma - 21 maj 2013 21:03

Det är maj månad och jag har varit grymt dålig på att logga in här och blogga :) 

Har mycket nu i skolan eftersom betygen ska vara klara nästa vecka. Jobbigt att sluta nian..

Elevensvalvecka nu då några dagar till framöver och det funkar bra, istället för att göra nöje så jobbar jag upp

mina betyg, känns otroligt bra ! 

Nu för tiden är jag ganska mycket med min pojkvän på fritiden och ibland drar vi ett stort gäng och 

har grillkväll eller något liknande :) rätt chill och blir ännu mer sådant i sommar. 

Planerat min sommar nu kan man säga :) 

Ska lyckas få in festivalen , grillkvällar , åka bort och shoppa , resa till italen på en månad , jobba några veckor 

och var mycket med min pojkvän så han inte glömmer mig. Men det är nog ingen risk ;) 

Han ska ju med på min resa i sommar och det kommer bli hur underbart som helst ! :D 


Nu hoppas jag ni hängt med lite ;) kram !


Te amo mi cariño, nosotros siempre ! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards