choklademma

Alla inlägg under juli 2011

Av emma - 31 juli 2011 00:14

Sitter här i elins säng och chattar med massa   

Kanske borde sova snart men vem fan pallar    

Aja , har haft det kul idag iaf :D varit med elin, kim, alex och johannes   

driver med några på facebook chatten   


kram !   

Av emma - 29 juli 2011 23:17

         

Av emma - 29 juli 2011 22:46

Snart blire sängen     

snackar just nu med Alex, Axel och Matilda    

imon får vi se vad som händer   kanske ligger halvdöd på sängen hela dan ^^ 

hoppas jag får träffa nåra ute   


Aja , kram !                                                                                                                                









Av emma - 29 juli 2011 17:38

idag har jag hunnit men än så länge att tvätta husvagnen med pappa    satt på taket och rengjorde hela taket.. det var typ kolsvart så jag satt där från typ 13.00 - 14.00 .. 

blev dygnsur också för pappa e så elak att han sprutar vatten på mej 24/7   

Aja, sen tittade man på tv   

Sen skalade man potatis och nu sitter jag här igen   

kanske ska dra ut senare elr om jag sitter och myser på mit rum och kanske pysslar lite :) Det var länge sen jag gjorde det . ser en film på min trasiga tv.. scartkontakten krånglar elr vad den heter.. Så bilden blir lila ibland    Jobbigt ! 


kram !   

Av emma - 29 juli 2011 11:10

Nu har man yp precis vaknat    10.45   
Ea (min kusin) har nyss skickat ett sms om jag ska med till boda borg   

men elin har åkt iväg så ska kanske ta med mej matilda.. om det blir något då :D


Men aja , igårkväll var man med dom bästa   

elin , axel , alex , anton och wilmer   

hade skitkul   


jag tog ur mina flätor igår också .. elin hjälpte mej och ni ska se så sexig jag blev asså   

kram !    


     så sexig blev man ^^ 

Av emma - 28 juli 2011 15:25

Hallå hallå   

Då sitter man här med kida i knät   

Snackar med Axel och Alex via skype ..

Senare ska man kanske vara med Elin ikväll igen och hänga i Hultsfred.. Om hon kommer hem snart ^^ xD 

Aja , e fortfarande hundvakt åt världens sötaste hundar  


kram !  


      

Av emma - 28 juli 2011 09:03

Jahop var uppe till kanske 5 inatt men fick it sova längre än till halv 9 för dom som pratade och höll på utanför    men nu e dom påväg till jönköping   
så jag e hundvakt åt kida och kryddan   

jag får väl skriva mer sen  


kram !  


      här e lilla kryddan    min gulliga chihuahua   

Av emma - 27 juli 2011 22:21

nu har man varit mest med elin och träffat mängder med folk    

Bland annat så var vi med axel och alex ett tag och sen snackade vi med anton ;) 

senare dök viktor och johannes upp    och sist robert och oskar.. några var lite jobbiga så det blev lite skrik och tjafs på slutet ...   

Aja , elin , jag , axel och alex stack och resten med och sen blev klockan 20 i tio och man var tvungen att cykla hem   

Aja    rätt så varmt var det :D nu messar man och sitter vid datan :) 


kram ! 


   gammal bild ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards