choklademma

Alla inlägg under mars 2012

Av emma - 30 mars 2012 22:32

nu sitter jag och myser med min bror och kollar på big brother. 

har ätit tacos innan och varit med härliga människor :) 

träffat Emma Karlsson med och det var grymt kul trots den lilla  stunden ;) 


kram på er ! 


 

Av emma - 30 mars 2012 17:58

asså vill helt seriöst ha dom här kläderna !! :o 
måste spara mer pengar ^^

om ni blir intresserade själva så gå in på www.ginatricot.se


                   

 

Av emma - 29 mars 2012 21:43

Tja , gör inte så mycket nu :) chattar mest på facebook och ska snart se big brother om

mamma kan ge mej tv:n ^^

men aja , har varit mest ute på promenader idag :) 

roligt och skrattar massor med emma !! :D 




Jag vill också få krama någon kärleksfullt varje dag,
jag vill också känna någons värme,
jag vill också vara någons lycka,
jag vill också ha någon axel att tröstas emot,
jag vill också veta att någon tänker på mej varje dag,
jag vill också höra orden "jag älskar dej" varje dag,
jag vill också ha en pojkvän .. ♥


 

Av emma - 28 mars 2012 21:14

idag var det sista dagen på praon. tråkigt var det att läman ungarna :( 

alla kramade mej hejdå och vissa tjejer sa att dom skulle sakna mej :') så sött ! 

kommer sakna er allihopa !! 

iaf, idag gick jag hem :) såg snygga killar påvägen hem med ;)) 

haha men nu får jag snart skärpa mej !! XD 

har varit med alex lite med, vi såg film :) mina föräldrar kom hem med pizza !! x)

mumsigt ! 


nu ska jag om 40 kolla på big brother och sen sova .. eller aa , har numera problem med att sova .. kul , nej ! 


kram ! 


   gammal bild på mej !! :D 

Av emma - 27 mars 2012 21:15

Som rubriken säger så är jag femton nu :) 

fyllde igår ! :D 

har inte orkat blogga på ett tag :) fullt upp med annat ^^ 

men en lista på vad jag fick kommer här :) 


Av mamma och pappa : 

1 . tre pack strumpor

2. Tre par trosor

3. 1000kr

4. fransk manikyr penna 

5 . två nagellack 

6. breaking dawn part 1

7. the sims 3 husdjur

8. en nagelfil


farmor och farfar : 

1. 300kr 

2. en skinnjacka värd 500kr ^^ 


mormor och morfar : 

1. 900kr


Av bästaste elin :

1. 3st två pack ansikttsmasker

2. en pinsett

3. en ram med ett foto på oss två <3


ska få presenter från kära kusin Ea också men hon jobbar rätt mycket nu :( 

aja , kommer bli spännande !! :D 


 

Av emma - 25 mars 2012 21:07

min mobil är jag beroende av att andvända varje dag ^^ 

eller aa , teglesten men får snart en mobil hoppas jag ^^ 

Av emma - 25 mars 2012 19:52

det här är min helg =) 

fredag : 

varit på praoen :P 

sen minns jag inte mer xD 


lördag  :

Var i  källtorpet vid 9 och sen var det att jobba i skogen till två . 

riktigt varmt var det och har massa små sår överallt :( men fick god 

mat av mormor sen :) farmor och farfar kom med och åt med oss :) 

fick 800kr i presentpengar och 100kr lön för arbetet . 

sen fick jag en skinnjacka med ^^ 

sen på kvällen var man med alex och vi gick promenad med elin :) 

sen lyssnade vi på musik innan jag åkte hem. 


söndag  : 

vakande och gjorde mej i ordning ^^ 

vid typ tolv cyklade man till ica och mötte elin :) 

vi köpte tårtgrejer för vi bakade tårta idag ! min födelsedagstårta !! :D 

fyller år imon så jävla gutt ^^ 

aja , vi gjorde bottnen och lät den svalna, vid halv 4 började vi med att dekorera och sånt och var klara vid 5- halv 6 :) 

nöjd blev jag iaf :D 

sen var elin , jag och kim ute på en cykeltur :) 

det var jätteskönt ute och fint att se lite av solnedgången vid hembygdsparken  :) 

åt när vi kom hem och spelade sedan lite fotboll med kim ^^ 


nu har elin åkte hem och jag ska måla mina naglar och se fram emot till en bra födelsedag om man bortser

från att jag ska praoa , gå till tandläkaren och så . men sen på kvällen får jag umgår med bästa elin nilsson !! <3

älskar dej nu och för alltid ! :D imon får vi sitta och längta efter att ha killar för stunden ;) <3


   

Av emma - 22 mars 2012 21:25

Tja då ..  idag var det prao som gällde då.

Har varit i 3b på lindblomskolan. Träffade många från åttan där och många som jag känner sen innan. Men när man kom till klassen var alla typ rädda för mej men ute på rasten efter första lektionen flockades det småtjejer runt mej från klassen :D

Dom är 33st i den klassen men delas nästan alltid upp i två grupper: blåvingarna och guldvingarna.

Varje morgon är det en unge som går fram till almanackan och säger datum, vecka och år. Och sen får dom andra ställa massa frågor som t.ex ”hur många dagar är det på ett år och hur många veckor och om skottår o.s.v typ 20 frågor . visste inte ens att det fanns 20 frågor om sånt.

Det var en liten gullig kille som frågade om jag ville sitta vid hans bord på lunchen. Han var jättegullig ! höll på att dö ^^

Alla tjejer var intresserade om mej och frågade om mina intressen och vad min egna blogg hette så jag satt och skrev massa lappar . så gulliga !

Men jag gjorde inte så mycket första dagen mer än att hjälpa barnen när dom räckte upp handen och så.


kram på er ! :D




jag  som är allmänt snygg ^^ bild från förra året ^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards