choklademma

Alla inlägg under juni 2013

Av emma - 24 juni 2013 22:41

Hej, har inte bloggat på evigheter och det ber jag om ursäkt för :) 

har varit utråkad hela dagen för örigt men har hängt med mamma till vimmerby och sedan varit på banken.

Sedan har jag mest varit hemma och gjort ingenting men nu senare på kvällen gjorde jag lite.

Jag färgade håret på mamma och efter det gick jag en promenad till världens gulligaste pojkvän ;) 

han följde med mig hem och var hos mig en stund :) 

nu har jag njutit av en tallrik färska jordgubbar och pratar i skype med min älskling ! 

han är så söt vad han än gör ! ;) 

och om två dagar sitter man i en bil påväg till Italien med familjen och min älskling ! 

är så glad att han följer med ;) 

JAG ÄLSKAR DIG KEVIN ! 


 

Av emma - 3 juni 2013 21:48

För det första så är cancer det tråkigaste som finns..

Min kompis la upp den här videon på sin blogg så jag gör likadant..

Den var klart värd att titta på. Jag blev tårögd..

Så titta på den !


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lNbyrYy9iWo

Av emma - 3 juni 2013 10:56

Sitter på mattelektion och inget gör .. tur att det är den sista innan sommarlovet :)
Och detär juni månad ! Klassresa på fredag och skolavslutning nästa vecka !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards