choklademma

Alla inlägg under november 2011

Av emma - 30 november 2011 20:45

skooola igen och jag är bääst på att såga brädor asså ;) 

både adam , kim , chadde och rektorn per hjälpte mej ^^ 

fast kim gjorde det snett , adam och chadde klagar på att jag sågar för snabbt :( 

men aja , det blir nog bra :D tog hem min hylla , var och myste hos farmor och farfar enstund innan pappa kom :) 

då åkte man hem och ritade lite och åt plättar . 

har gjort lite gymnastikövningar och nu blire datan resten av kvällen :D 


kram ! 


   

gamla bilder från början av 6an :D   

.

Av emma - 30 november 2011 18:54

Låt jag lyssnar på om och om igen just nu ;D 


Av emma - 29 november 2011 21:36

Idag var det skoooola :D 

kan knappt prata heller :) 

det går efter ett tag men sen kraxar jag igen :/ men var med elin senare 

vi stekte pannkakor ^^ det gick superbra :) 

det vi hade till var : strössel , glass , chokladsås och socker ;D 

gott ju ? :P 

men sen var det utvecklingssamtal och pappa var med för första gången .. 

han klagar på att morsan pratar för länge ;o 

det var beräknat att det skulle ta en halv timme men vet ni vad .. vi satt där i en timme för 

pappa tog upp samma sak typ tio gånger ^^ älskar dej pappa :* <3 mamma med OFC ;* <3

åkte hem sen och har ritat lite i mitt skissblock ^^ det har jag gjort mycket nu för tiden .


kram ! 


 

leker lite fjoooortis här va ;* <3

Av emma - 28 november 2011 21:29

Idag var det måndag igen = skola igen ;( 

men aja , det var ganska chill idag ^^ 

var hos alex efter skolan .. 

han spelade och jag somnade en stund och efter det såg vi på film tills jag åkte hem . 

snälla pappa kom :) 

när jag kom hem från alex så satte jag mej vid datan som vanligt men nu ska man stänga av igen .. 

för ingenting liksom ..

aja  :) 

ska vara med elin imon och gå på bio med skolan :D 


kram ! 

Av emma - 27 november 2011 20:18

Första advent idag och min dag började med att jag vaknade vid typ elva ^^ 

började men att spela lite sims. sen har det varit att hjälpa till hemma hela dagen 

flytta tunga saker. montera puffar till rummet nere ^^ 

skruva så handleden värker .. 

sen så kom farmor och farfar och fikade med oss :) 

och så har man väntat hela dan på att alex ska komma elr aa från när han sa att

han skulle komma .. 

men så blev det it -.- 

han sa it till sina föräldrar att han skulle hit så de drack glögg med alkohol i... 

så nu har man målat naglarna istället och sitter nu här ett tag till .

alex orkar it ens prata med mej på skype :/ 


kram ! 


   

Av emma - 26 november 2011 22:38

Fredag : idag var det skooooola :) 

det gick bra och sen följde jag med alex hem och umgicks med han och sam :) 

var tvungen att åka hem sen vid halv fyra för att hjälpa farmor :D 

farfar och jag hämtade pizza på vägen hem och jag hjälpte kim med finkläder för han skulle ju på kalas ;D 

fin sjorta fick han ^^ 

det blev datan till halv tolv sen ;D 


Lördag : vaknade ovanligt tidigt och fick hjälpa mamma med julpyntet idag :) 

pappa och jag satte dit en ljusslinga i granen ute på tomten med :) 

har även städat lite :P 

var med alex och sam sen :) 

sam åkte hem vid kanske 6 tiden .

så jag och alex kollade på film och åt lite hamburgare ;D

och lite godis och trocadero efter det ^^ 


kram ! 


 

Av emma - 24 november 2011 21:56

Idag var det skola och kunde knappt vara med på gympan idag -.-' 

har ont i ryggen hela tiden !! 

har varit med alex sen :) 

jag hjälpte han med sin läxa som han kom på att han hade vid typ åtta ? ;D 

smart kille liksom


ska övertala mina föräldrar att jag får gå på metro med matilda !! :D 

måste få gå !


kram ! 


Av emma - 23 november 2011 21:27

idag var det skola som vanligt och bakade lussebullar på hemkunskapen och 

målade min hylla för tredje gången på slöjden :) 

gick tidigare också för åkte till vårdcentralen där man fick vänta 20 minuter på en 

gammal tant och sen ta bort en leverfläck . 

jävla spruta som ska svida när man får bedövning ^^ 

men sen kände man ju inget såklart xD 


var hos alex sen :) 

vi pratade , jag lekte med gilbert och vi kollade på en film tills mamma kom 

vid ca halv 7 och vi åkte hem till mej och åt pappas gosa raggpannkaka och fläsk :D 

alex är hemma nu och jag var nyss uta med kida och kryddan .. 

kryddan ska bo hos oss i 1-2 veckor :P 

är överlycklig !! :D 


nu svider det som FAAAAN på ryggen för nu e bedövningen borta helt . 

ska snart tvätta mej och ta en alvedon så jag kan sova inatt ;) 


kram ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards