choklademma

Alla inlägg under november 2011

Av emma - 6 november 2011 21:46

Idag har man legat i sängen till halv två ^^ 

och har städat mitt rum lite ^^ 

men aja , åkte till alex senare på dagen och han gjorde sin läxa. 

jag satt på golvet och tråkade så länge och när han blev klar så gick vi in på hans rum och 

såg lite på en film och jag lekte lite med diezel xD 

vi åt lite mat med och sen såg vi ännu en film . 


nu sitter man hemma och har datan i knät :D 


kram ! 

...

Av emma - 6 november 2011 12:39

Jag saknar dej ! :(<3 


 

Av emma - 5 november 2011 22:35

Denna helg har varit sådär :/ 

var ju med alex på fredagen och skulle varit med han på lördagen med , för det hade han lovat. 

men nej , när jag åker hem på fredagen så åker han och lanar hos en kompis och det har han gjort hela lördagen nästan .

jag gick då ut med hunden idag och var hos farmor och farfar :) 

Kryddan fick fnatt och sprang in i dörren två gånger xD 

aja , fick skjuts hem sen och satte mej med familjen framför tv:n . 

sen var det datan hela kvällen . 

har druckit två redbull , två 7up , har en chipsskål och godisskål här med ^^ 

kommer it kunna sova sen :$ 


kram på er ! 

Av emma - 3 november 2011 22:10

Tjabba tjena hallå !! :D 

idag vaknade man hemma då :) 

vid typ halv tolv :) Tilda hade varit vaken 20 minuter redan men vågade it väcka mej tydligen ^^ 

aja , vi åt mat och spelade lite Guitar Hero :D Sen pysslade vi till typ halv 5.

för då skulle matilda med bussen hem till virserum vid tio i 5 :) 

bara för att det var träning ikväll :P 

alex kom senare till mej men åkte nästan igen bara för att han skulle äta sibylla mat hemma . 

rissotto dög it åt honom ;) haha ne men det e skitgott ! 

Vi gick sen ut :) 

träffade Oskar , rober och pontus :) 

vi gick till gnöttlen sen :) 

hade tråkigt och sen var jag tvungen att gå hem för skulle vara hemma vid halv tio :P 

äter en risifrutti och myser framför datan :) 

ska se en film med felix nu :) 


kram ! 

Av emma - 2 november 2011 22:29

Idag fyller min bror 12år :D 

grattis till dej ;) 

det sorgliga e att min andra bror nästan e sjuk . på vippen iaf.

jag och matilda vaknade i virserum men vid klockan 5 så åkte vi med mormor och morfar 

till kära hultsfred :) 

vi åt tårta men åkte sen till alex och var med honom och axel :) 

vi gick ut . var med pontus :) 

axel skulle träffa olivia sen och vi fyra gick mot pontus och mej :D 

pappa hämtade oss på cykelbanan för han trodde vi fortfarande var hos alex men det var vi it xD 

aja , killarna fick gå själva till pontus och tilda och jag kom hem och gjorde en varsin toast :P 

sen kollade vi på lite tv och nu filmen : pirates of caribbean - i främmande farvatten .


kram ! 

Av emma - 1 november 2011 16:14

Hej på er :) 

dålig uppdatering just nu .

i lördags var jag i växjö med min mormor och morfar :D 

vi var på grand sarmarkand och sen besökte vi min kusin Jonna :P 

skit kul !! 

min söndag spenderade jag med alex och hans familj i västervik och sedan var vi hemma hos honom :D 

på måndagen kom alex till mej och vi lagade mat och var hundvakt åt kryddan och kida ^^ 

vi åkte sen till matilda  :) 

vi tre var ute och sålde lite grejer till matildas klassresa ;D 

sen åkte alex hem och matilda och jag hade skitkul !! ^^ 

nu e det tisdag och vi har legat i sängen hela dagen :D 

vi får se vad vi gör senare ^^ 

jag måste göra en ny header snart som passar ;P 

har gjort en till min kompis Elin .

kolla in den på http://puckoelin.bloggplatsen.se/ 


kram ! 







Ovido - Quiz & Flashcards