choklademma

Alla inlägg under november 2011

Av emma - 22 november 2011 20:37

idag var det skola och efter det gjorde jag matte hos farmor och farfar :) 

åt lite fika där också och pratade med farmor :D 

pappa kom efter jobbet och hämtade mej . 

åkte hem och pysslade :) och det har  jag gjort tills nu :) 

lääänge men det var kul men tittade på tv också :P 


imon ska man till vårdcentralen :/ 


kram ! 


Av emma - 21 november 2011 21:33

Idag var det skola igen , hejdå kära helg men du kommer snart igen .. 

det är OOOVANLIGT varmt ute .. förra året hade det varit en halv meter snö i tre veckor redan xD 

men it iår it ;) 

måste vara snö på julafton iaf ! 

var hos alex efter skolan :) 

vi gick en promenad idag för att det var så sköönt ute och vi kollade på film :) 

nu sitter jag hemma och tittar på filmen snow dogs och ska spela lite sims strax ;D 


kram ! 


 

Av emma - 20 november 2011 21:43

jahopp idag har man städat hela huset med familjen :) 

hjälpt till massa hemma och sen har jag åkte med farmor till willy:s :P 

vi köpte hårfärg till mej så nu har jag tre färger i håret :D 

jag tyckte det blev ganska coolt ^^ 

alex kom sen på kvällen och vi har lyssnat på musik och kollat på film :)

imon äre skola igen ;/ 

it kuul men så är det ^^ 


kram ! 


 

Av emma - 19 november 2011 21:22

Idag vaknade man vid typ tio elr halv elva :) 

Sen spelade jag lite på felix data för mamma ahde snott min till jobbet ^^ 

hjälpte pappa sen med möbler till det nya badrummet ;) 

var sen med ida och vi åkte till målilla :) var med felicia , julle , adam och richard :) 

hade kul med dom och orkar it skriva så mkt .

är hemma nu iaf ^^ 


kram ! 


 

Av emma - 18 november 2011 22:30

Idag var det chill i skolan :) vi hade typ mentorstid till klockan elva men vi kollade

på våra omdömen , typ alla i klassen har massa E .. 

hatar det nya sättet man får betyg på !! 

slutade vid 1 idag !! :D 

var med alex och anthon sen :) 

vi hade kul :) 

sam kom sen med sin hund :P alex familj ska vara hundvakt om den hunden och diezel 

gillar varann ^^ 

men vi åt jätte god tacos sen ;) 

det som var mindre kul var att alex spillde hallonsoda på mej ... -.-'' 

och att han satt med en oäten tortilla framför sej i en halvtimme innan han 

började äta ;/ 

efter det dunkade alex musik i hela huset tills morsan kom och hämtade mej :)

nu sitter felix och jag med varsin data i mitt rum och lyssnar på karly !! :D 


kram ! 


 

Av emma - 17 november 2011 21:29

Skooola igen ^^ känns som det bara e skola hela tiden ;) 

men aja , var tpå ttf efter skolan och gjorde lite engelska . 

efter det gick man hem till elin och gjorde massa matte ^^ 

vi pratade sen med abbe och ida på skype en bra stund , efter det åt vi på sibylla med ida

och nathalie ^^ 

vi var med kim och johannes sen senare på kvällen :) 

hade kul då med :)

tills klockan blev lite mkt och vi gick hem med frusna händer och tår ;D 

drack lite varm saft hemma hos elin innan mamma kom och hämtade mej :) 

nu ska man sitta här ett tag till :D 


kram ! 


 

Av emma - 16 november 2011 21:15

idag var det skooola .. 

hade kul dä och blev klar med min hylla på slöjden :D 

efter det gick jag hem till alex .

vi pratade lite och kollade på film . 

sen äkte han och städade :) 

mamma hämtade oss sen efter kims simskola :P

vi åt tacos och sen var det att gå på bio !! BREAKING DAWN !! 

hämtade elin påvägen ^^ 

från 21.00 - 23.00 typ xD 

jag tyckte den var bra ! fast it slutet -.-'' 


kram ! 


 

Av emma - 15 november 2011 21:55

Hej idag var det skola igen då :) 

hade simning på idrotten och vi övade på ett "isblock" idag ;) 

det gick ganska bra :D 


efter skolan gick man till farmor och farfar . 

farfar e jättebra på att hjälpa mej med matteläxan :) Bra gick det iaf :) 

farmor kollade på en film som gick på tv:n som hon såg för första gången när hon var 14 år .

om jag ska erkänna så e svartvita filmer också bra xD 


vid 5 var man hemma :) 

då åt man korv med bröd + pulvermos på toppen ^^ och massa pulvermos på en tallrik bredvid !! ;D 

älskar pulvermos ! 

man skulle gått ut med lilla Kida men det blev it så för det blev för kallt och så hade jag it ork till det ^^ 

kollade på tv istället och var social med mamma och pappa :) 

nu sitter man vid datan och ska snart sova :) 


kram ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards