choklademma

Alla inlägg under maj 2011

Av emma - 29 maj 2011 10:14

förra veckan hade jag elevensvalvecka i min skola och jag hade ridsport hela veckan så var vi på besök hos min spanskalärare som har hästar och vi lekte med shettlandsponnyer. några från gruppen hade med sej sina egna hästar också. 

här kommer några bilder från det. 

   



   jag och elin ;) sööta va ^^ xD

Av emma - 29 maj 2011 09:35

hejhej  

Idag har man redan hunnit städa sitt rum .. jag är proffsig :D

väntar på att min lata kille ska vakna så jag har nått och göra idag om han it har andra planer för dagen ^^

Aja , har it så mkt att skriva om så skriver lite senare

tjingeling :*

/ emma


Livet e en gåva man it ska slösa bort om man förstås it har något annat val ..

   

Av emma - 28 maj 2011 11:15

Hallå där  

sitter hos Elin i pyjamas och ser på tv .

har sovit över här och senare ska man till Alex och Elin till Robert  

Får väl skriva lite mer senare när jag kommer hem ikväll


xoxo

Emma


   

Av emma - 27 maj 2011 17:02

hejhej , elin här från http://puckoelin.bloggplatsen.se/

hjälpte nyss emma att skaffa en ny blogg  

så ja skriver lite o fixar lite o så :D

a nu ska ja fixa annat kan inte skriva hela dagen , kolla in på min blogg ist  


xoxo

elin   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards