choklademma

Alla inlägg den 11 november 2011

Av emma - 11 november 2011 21:57

Idag var det skoooola igen ^^ 

haft kul och det var ju god tacos till lunch xD 

adam och jag har drygat hela dan , han vann för jah blev mest irriterad ^^ 

städade skolgården också  ... skiiiitkuuul assså !! -.-'' 

efter det var jag tio minuter hos alex innan morsan ringde och sa att jag skulle hem och packa .

så det gjorde jag , och åkte med pappa sen efter vi ätit hamburgare :P 

han släppte av mej hos alex :) 

vi såg på en skräckfilm mamma hyrt :D 

den var it så skrämmande om jag säger så . har sett värre :) 

När jag skulle hem sen till kära farmor och farfar så följde alex med mej :P

Fick en god ugnspannkake bit som var supergod! :D 

nu sitter man här i seeexiga hörlurar och lyssnar på musik ^^ 


kram ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards