choklademma

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av emma - 26 juli 2011 21:41

hallou :D 

nu e man hemma från semestern ;D 

har varit i nio länder..

Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, Spanien, Österrike och Monaco :) 


varit lite överallt :P 

Nu e man hemma i kära Hultsfred igen ;) hos alla kompisar..

men det blev vissa problem också :D men iaf :D 

 

Av emma - 26 juli 2011 20:17

Jag älskar en person som har glömt mej ... 

en person som gör mej till hela mej, 

nu finns bara halva :/ 

en person som tröstar mej på ett speciellt sätt och en som omfamnar mej så mysigt..

när man är sur och han ler , ja då måste man bara le tillbaka :') 

en person som har så fina ögon att man inte kan slita blicken ifrån honom.

Honom har jag gillat ända sen han började i våran klass men jag gjorde bort mej 

nu gillar han en annan.... 

jag hatar mej själv för det och jag tänker varje dag : nu har jag förlorat honom .. :'(

 

som bilden säger.. jag var inte STUPID utan SMART.. inte så särskilt smart om jag säger så...    

Ovido - Quiz & Flashcards