choklademma

Alla inlägg under december 2011

Av emma - 10 december 2011 20:53

har elin hos mej idag :) 

kul !! ;D 

och vi har doppat marsipanfigurer i smält choklad och gjort tacos ^^ 

nu har man fem skålar med godis och chips :$

hehe :D blir film sen och sen data hela natten :D 


kram ! 


                     bildbomb ^^ :D 

Av emma - 9 december 2011 22:23

idag var det skooola :) chill skoldag :) 

såg på änglar och demoner sista lektionen :) blir att se resten på fredag ^^ 

var på julbord sen med alex och en del av hans släkt :) 

gott vare xD 

var hos alex sen till klockan nio :D 

nu ska man sitta vid datan halva natten ;) 


kram ! 


 

jag just nu :) 

Av emma - 8 december 2011 21:23

tjabba ^^ 

idag var det skooola :) klarade nog matteprovet med ^^ 

efter skoolan åt man lite mat och efter det bakade jag pepparkakor med felix, kim och lowe :D 

efter det diskade man och plockade undan allting . 

och också gjort en dekoration till min vägg :D 

har suttit och målat naglarna med och det har man ont i ryggen för :) 

sitter nu vid datan tills jag ska gå och lägga mej :) 

måste sova uuuut ;) imon ska man se pigg ut på julbordet :D 


kram ! 


 

några pepparkakor från första plåten som jag råkade bränna ;) brandlarmet gick igång ^^ 

duktigt ju ! ;D 


 

här är andra som blev goodare ;) som den tredje plåten :) 

Av emma - 6 december 2011 21:30

igår satt jag inte vid datan men jag var i silverdalen och när jag kom hem så pluggade jag .

idag var jag i skolan och denna vecka ska jag gå runt i klackskor för att öva mej :) 

ska på julbord på fredag och vill inte gå i trasiga stövlar och då ska jag låna mammas 

klackskor xD 

idag gick det bra iaf . 

får se hur det blir imon ^^ 


har varit på mammas jobb efter skolan och väntat på att hon ska åka hem så jag slapp gå hem xD 

träffade mängder av hennes jobbkompisar . fick tre skumtomtar istället för kaffe när dom hade

fikapaus ^^ 

pluggade när jag kom hem och sen var jag med alex en stund ;) 


VÄRLDENS SÖTASTE EMAM FYLLER ÅR IMON !! GRATTIS TILL DEJ !! <3


kram ! 

Av emma - 4 december 2011 21:17

På min andra advent så städade jag mitt rum :) 

var senare med alex :P 

vi var på netto ^^ xD jääätte märkvärdigt liksom .. 

nej men vi kollade på film också :D

jag fick spela mw3 också !! äger sönder liksom !!! ;) 


hemma hos mej åt vi goood mat mina föräldrar gjorde .

och sen kollade vi på gamla bilder och sen gick vi ner och spelade gh först och sen spelade

jag , felix och alex COD black ops :D 

ägde sönder där med vettni ;D 


kram ! 

förändrats något ? ;D   

Av emma - 3 december 2011 22:57

Halloj ;D 

fredag : Vaknade och gick till skolan :) har bytt platser så sitter i ett  U :D 

mellan bejto och oskar B ^^ 

aja , efter skolan var man med alex en stund och sen efter det var det hem och packa för skulle sova

hos Ea och Anna inatt :D 

anna hade köpt en ny tröja som hon skulle göra om så vi åkte till jaqueline som sydde om den :) 

var där från halv åtta till nio typ ;D 

nisse är jätte sööt när han badar XD 

aja åkte hem till dom sen och såg på film med chips och dip , godis och pärondricka ^^ 

somnade sen och ....

Lördag : vaknade vid halv elva - elva ^^ 

ea var redan på hagadal och anna hade försökt väcka mej ^^ först skrikit på mej och sen kastat en kudde på mej = ingen

reaktion ^^ :$ 

men aja , sen åt man frukost och gjorde sej i ordning :) 

vi åkte sen till hagadal en timme innan juluppvisningen och hjälpte till att få eas tjejer färdiga = tupera hår och rött läppstift ^^ 

dom blev såååå sööta ;D 

efter det så var man hemma hos ea och anna till halv fem och pappa kom :) 

vi bar barnvakter åt neo en stund och han gillade inte pappa ;) när han pratade med honom så 

började han bara gråta ^^ HAHA pappa ;) 

sen åkte man hem - åt - åkte till alex - såg en skräckfilm och var rädd och gjorde några nagelmärken på alex :$ - åkte hem - sitter vid datan ;) 


kram ! 


 

Av emma - 1 december 2011 22:01

Du finns alltid för mej och bryr dej om mej ,

även om jag kanske inte visar det lika mycket som du så

älskar jag det verkligen mer än någon annan !! :'D 

vill aldrig förlora dej igen ! <3


 

Av emma - 1 december 2011 21:24

Idag är det ny månad :) Nya problem men också Ny lycka ;) 

idag var det den där jävla skolan igen :/ men det gick bra idag med :D 

efter skolan så bad man pappa att hämta mej :) vi körde hem elin också :) 

när man väl var hemma så var ju datan där hemma och väntade på mej ;D 

lyssnade på musik , ritade lite och pratade med pappa .

åt pappas goda potatismos sen och efter det så var ju mamma och jag bjudna på ljusparty hos Alex :P 

men han var ju inte hemma ne , han är i växjö till ett inatt med skolan ^^ kolla på teater . HA! så jääävla tråkigt ;) 

men mamma och jag åkte dit och vi blev några stycken :) kände alex mormor och farmor och har träffat hans pappas fru/sambo innan och beas väninna Eva då :D 

det var kul och så vann jag 225kr som jag fick välja något i katologen för xD 

för det var typ nåt lotteri och jag valde nummer 14 vilket är mitt turnummer ;D 


när man var hemma sen efter att varit väääldigt social och ätit god fika så letade man gymnasium med pappa och mamma :D har några och välja på :) 

nu har jag bestämt mej också att fokusera på matte , fysik , kemi och biologi och lite svenska mer :) 

och de andra ämnerna med förstås annars kan jag ju inte komma in på det gymnasiumet :) men nu ska skolan komma före allt annat tills jag slutar nian och sen får vi se hur svårt det blir på gymnasiet ;) 

ska klara det här !! annars har jag ingen framtid vilket suuuuuger !! ;( 


orkar inte skriva mer så ... kram :D 


 23 dagar till julafton ;)   

Ovido - Quiz & Flashcards