choklademma

Alla inlägg under december 2011

Av emma - 21 december 2011 22:14

hej jag hittade ett klipp på Kissies.se och fick se en dum tjej på video . 
hon hade lagt ut fler störda videos och jag tycker att hon är allmänt dum i huvudet .
lyssna själva på vad det är hon säger liksom ?! :o

 


kommentera gärna och säg vad ni tycker :) hoppas verkligen att ni tycker som jag :) 

Av emma - 20 december 2011 22:33

Det är jullov och kommer inte på något vettigt att göra ..

sitter redan och tråkar :( 


orkar inte skriva mer ^^ 

kram ! 

 

Av emma - 19 december 2011 21:47

PÅ LÖRDAG ÄR DET JULAFTON !! :D 

fan så bra ;) 

och idag var det näst sista dagen i skolan med ;) 

följt av tidspromenad (som elin och jag vann på) , film , tacos och mer film ( sunes jul ) ;) 

var med elin sen :) 

vi köpte julklappar åt mina föräldrar och har slagit in pappas paket så bra och så mkt papper att

han kommer hata mej ;) 

haha var hos elin sen och nördade ett spel på hennes mobil  :) 

alex kom sen och vi gick till isak .. men han hade gått och lagt sej -.-' klockan 7  .. 

aja , vi gick till sibylla och alex köpte pommes till oss :) 

sen efter ett tag hemma hos alex så fick vi ännu mer pommes för alex pappa royne gjorde det till oss :P 


Kollade sen på film tills mamma kom och hämtade oss :) vi körde hem elin och nu sitter jag här ett tag ;) <3


kram ! 

Av emma - 18 december 2011 21:00

Först vaknade man och städade ^^ 

sen åkte man till alex en stund :) vi kollade på ghost rider! :D

och åt julskinka med potatissallad ^^ 

tills pappa kom och hämtade mej vid 5 :D och vi åkte till schenker och väntade på farmor :P 

körde hem henne och hämtade elin :D 

vi klädde granen och tog lite kort :) 

                   


och gjorde ett pepparkakshus ;)

           

älskar dej elin <3

kram !     

Av emma - 17 december 2011 23:26

dagen började med att man vaknade av att mamma sa : emma vi åker nu :) 

sen kom man på att man var barnvakt idag ^^ 

hehe ;) alex kom och hjälpte mej och han hjälpte mej med maten och diskmaskinen ;) 

var på kalas hos honom med :) oliver ska fylla 18 ^^ alex brorsa :D 

aja , där fick man jättegod plockmat : vitlöksbröd , potatissallad, grönsaker , frukter och kalla kycklingbitar och cola ;) 

sen blev det att äta en supergod tårta :D blev proppmätt :D 

alex färgade luggen röd med . 

och så ska man KANSKE sjunga på en begravning men det är it säkert . får se . 

men nu har man hittat en ny låt tack vare elin :) 

KÄRLEK :') <3


orkar it skriva mer just nu :) <3 

kram ! 

Av emma - 14 december 2011 21:05

idag blev det att gå till skolan :) 

hade trevligt i skolan ^^ 

när det väl slutade gick man hem till alex :) 

vi kollade på en film :D 

pappa hämtade mej efter jobbet och vi mötte några huliganer på vägen hem ;) nämligen ida, elin , isak och sune ;)

vad normala kompisar jag har , fast vem e normal ?? ;D 

alex kom efter han hade städat och vi har spelat xbox och lyssnat på massa musik .

spelade yatsy med ^^ han förlorade ! :D 

nu har man fått dille på marilyn mansons låt - this is the new shit :D 

han är rätt cool faktiskt ;) ska börja lyssna på honom ;) 


kram ! 

Av emma - 13 december 2011 21:21

hej , jag kom till skolan . började få ont i huvudet när klassen fikade.. 

gick på lucia . såg suddigt med ena ögat .. hade världens huvudvärk ... 

efter lucian fick jag gå hem för peter såg att jag var blek och lånade alex mobil :) 

sen har jag sovit :) spydde en gång med och ätit ett äpple :) 


nu ska man sova så jag orkar gå till skolan imon :D 


godnatt och kram ! 

Av emma - 11 december 2011 21:44

har vaknat med elin bredvid mej idag då vid halv tolv :) 

vi duschade oss och åt :) 

sen var vi hemma hos elin :) 

vi har varit med massor med folk idag som : 

elin , isak , oskar , natta , robert, alex och emma :) 

kanske it massor men till gränsen :) 

orkar it blogga men skriver imon :D 


kram ! 

Ovido - Quiz & Flashcards