choklademma

Alla inlägg under april 2012

Av emma - 14 april 2012 23:13

Idag har man varit hemma och varit med alex först ^^ 

mådde ganska dåligt på morgonen / förmiddagen. 

så alex sa att jag fick vila medans han kollade på film. 

men sov lite längre än väntat och han somnade med :) 

fick fika av ea och farmor :D 

sen gick vi ut och träffade julle och elin :) var med dom ett tag och sen åkte man hem och 

grillade ^^ grillade mashmallows på kvällen sen ^^ 

vid 8 gick vi till elin igen och vi pratade mest där sen var vi vid resecentrum och lämnade julle :) 

viktor kom och vi gick till centrum efter det ^^ 

tog inte lång tid innan ea hämtade mej xD 

åkte hem till ola och snackade med honom ett tag och imon ska man till boda borg med han och hans son viktor :) 

nu myser jag i vardagsrummet med felix och ea :) 


kram ! 


 

Av emma - 12 april 2012 23:16

Vi tjejer ... Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom. Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil. Vi trycker på dörren fast att det står dra. Vi säger va? fast vi har förstått allt. Vi hatar när vinden förstör våra frisyrer. Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något. Vi kan se samma film 5 gånger. Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom. Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade. Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan. Vi blir överlyckliga när en snygg kille gillar ens bild eller när en snygg kille smsar en. Vi trycker på 'replay' när en bra låt är slut. Vi skyller på att vi är "trötta" när någon säger att man ska göra något man inte vill , och varje gång vi ska ut eller göra något så byter vi kläder tusen gånger , och sista minuten innan man ska åka så byter man en gång till

Av emma - 12 april 2012 10:34

som ni ser på rubriken  så shoppade jag i kalmar igår  :) och tog navelpiercing ^^

det gjorde inte så ont att ta den men sen så ömmade det ganska mycket men idag gör den knappt ont,

e bara en massa jobb med den ^^ 

shoppade lite kläder + smycken  med xD

när jag kom hem var man med alex , elin och julle :) 

vi var ute lite och sen gick vi till alex ^^ där fick man tacos :) 

tack så mycket ! :D

sen var vi på resecentrum och hängde innan julle åkte hem :) 

pappa hämtade mej och jag kom hem och tvättade piercingen xD


kram !


 

Av emma - 8 april 2012 20:53

har inte bloggat . nej ^^ 

men har haft fullt upp :) 

fick en ny mobil i torsdags och sen hela fredagen och lördagen så kapade jag ved 

men mamma , pappa och farfar :) 

sen så spenderade jag lördagsnatten hos elin ^^ 

vi hade skitkul ! som alltid ! älskar dej elin !!

nu har elin tagit massa bilder på två trötta tjejer ;)

som kommer här ! 


men kram på er ! 


       

 

Av emma - 4 april 2012 21:27

Skola och sen hem .. 

suttit vid datan hela jävla dan och spelat sims och hoppats på att min mobil kommer imon !! 

fan om den inte gör det !! 


men aja , tog en cykeltur till ica sen .. vid typ kvart över åtta ^^


kram ! 


   

Av emma - 3 april 2012 21:19

Idag var det skola .. sen påväg hem träffade man oskar och robert på ica :) 

och då kom några snygga "bilar" med som man kunde glo på innan man fick skjuts en 

bit hem på cykel :) 

sen har man varit hemma :) 

suttit vid datan , ritad, haft ansiktsmask och målat naglarna ^^ 

snart blire big brother ! ♥


kram ! 


bjuder på oseriösa bilder ^^ 

   

Av emma - 2 april 2012 21:33

Sitter och kollar på gamla sommarminnen genom livet jag haft hittills :) 

måste bara lägga upp några härliga sommarminnen !! 


mest bara massa egobilder men men .. det är jag bäst på !! ^^ 


                               

saknar dej min ponny !! <3


..

Av emma - 1 april 2012 20:47

när jag försöker finna lyckan är det alltid någon som hindrar mej .. <3


Ovido - Quiz & Flashcards