choklademma

Alla inlägg den 16 oktober 2011

<3

Av emma - 16 oktober 2011 20:53

Du finns i mitt hjärta ,

men du glider därifrån ,

du är en av de gulligaste jag känner ,

men du lyssnar inte ,

du bryr dej och det är skitbra ,

men ibland blir det för mycket ,

jag har dåliga tankar i mitt huvud ,

men vill att de flyger iväg ,

klarar inte att såra dej ,

för jag älskar dej fortfarande 


men ibland inte </3


 

Av emma - 16 oktober 2011 19:39

jahop nu var helgen slut .

imon börjar skolan 

FAN OCKSÅ. 

orkar it skriva med just nu :) 


kram ! 

Av emma - 16 oktober 2011 02:16

Det e fest nu , hos ida ida ida !

Vi ska ha kul nmu , hos ida ida ida !!


tack ida, natta , alex , kim , elin , emma , oskar , isak , rasmus , marcus ,hampus , dennis , kevin och om det var nån mer så okar jag skriva felr ;)

aja , ska gå och lägga oss nu !! :D



godnatt och kram !! <3

Ovido - Quiz & Flashcards