choklademma

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av emma - 11 oktober 2011 21:45

Idag var det skola då :) 

efter det var man lite hos farfar och väntade på att alex skulle sluta för vi slutade ju vid 1 idag xD när alex slutat cyklade vi hem till honom. 

Vi lyssnade på musik och och jag fick se bilder på alex när han var typ tio !

fan så sööt asså !!!

sen kom hans kusiner på besök en stund :) 

Lilla Nicki e sååå sööt ! :D 


vi kollade sedan på film medans vi åt snitchel och pommes :)

elin ringde också så vi snackade i högtalaren ^^ 


vi stacke hem till mej vid typ sju :) 

vi lyssnade på lite musik här med och sen kollade vi på gamla bilder på mej ^^ 

mamma berättade lite om vår senaste semester för alex också med hjälp av bilderna och hoppas han blev lite impad ;) det såg så ut iaf ^^ 


han gav mej massage sen ;) älskar dej alex <3

han försvann sen vid halvtio och nu sitter jag här :) 


kram ! 


   Bild på oss i vintras :) snart ett år sen jag träffade dej <3 

Av emma - 11 oktober 2011 21:37

Förlåt med elin ! 

jag trodde it på dej för att axel har aldrig ljugit för mej någonsin.

hoppas allt e bra nu och att vi e bästisar igen ! :D 

jag ska gottgöra dej jag lovar ! 

kommer alltid  finnas för dej och om du har problem som du vill prata ut om 

så e jag en bra lyssnare ! :) 

hoppas du vill bli min BVFA igen !! 


älskar dej elin ! <3


 

från 1:an 


 

genom 4:an



   som i 5:an       t.o.m 6:an 


   och till sist 7:an :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards