choklademma

Alla inlägg under oktober 2011

Av emma - 9 oktober 2011 20:47

efter att jag bloggat sist så har detta hänt : 

jag åkte till alex :) 

vi lyssnade på musik .

axel och sune kom :) 

vi lyssnade på ännu mer musik.

vi gick en promenad. 

vi fick med oss ida påvägen :) 


nu e jag hemma och tittar på tv :) 


kram ! 

Av emma - 9 oktober 2011 13:21

Söndag och jag har städat :) 

farmor och farfar e här också .

pappa har gjort rotmos och det var verkligen gott  ! 

och mättande :) 


ska ha lite tårta snart då ;) 

man måste ju ha lite efterrätt ^^ 

men aja , skulle badat i hagadal idag men ida svarar it och orkar it nu heller ^^ 

så åker till alex senare istället :) 


bloggar mer senare :) 


kram ! 


 

Av emma - 8 oktober 2011 22:21

Har varit hos ida med henne och julle efter att jag bloggade förut idag ;) 

vi kollade på tv och var på idas rum och kollade youtube .

jag åkte till alex sen vid typ 5 och han följde med mej hem sen :) 


uppe hos mej käkade vi pizza och sen kollade vi massa youtube och på 

mobiler :P 

ska fan köpa en ny ! 

och sen kollade vi på film och nu myser jag här med redbull , chips och godis :) 

kommer vara vaken hela natten ;D 


kram ! 

Av emma - 8 oktober 2011 13:04

har nu varit i skolan på en lördag . segt ! 

vet it vad jag ska göra ikväll heller. 

skulle badat med ida , julle och alex men det blev it så :/ 


sitta hemma hela dan + kväll .

it kul :P 


aja , bloggar senare . 


kram ! 

Av emma - 7 oktober 2011 21:54

idag har man kollar på två shower ^^ 

alla var bra ! 

var med alex senare :) 

vi åt en macka och satt i hans rum och pratade :)

när han sedan hade kvällsshow så gick jag till farmor och retades med farfar ^^


var hos ea en stund sen tills alex var klar :) 

vi två åkte sedan dit och nu vet jag hur man spelar treman xD 

aja , e hemma nu och har varit sen halv 10 ;D 


imon blire skola igen och morsan och kanske farsan ska med . 

öppet hus suuuuger ! 

aja , får en dag mer jullov xD 

ska nog gå och lägga mej snart :) 


kram ! 

Av emma - 6 oktober 2011 21:57

  jag menar det ! 

Av emma - 6 oktober 2011 21:39

Idag var jag på gymnasiet igen , spelade lite gitarr och keyboard :) 

hela eftermiddagen kollade man på alla som hade genrep innan showen imon ! 

lycka till min älskling som ska spela elgitarr :) 

med sam , anders-reas , melin och michaela .

lycka till elin och carolina också och alla andra ;D 


alex följde med mej hem efter skolan och vi var hund och barnvakter sen ;) 

vi fikade lite och kollade på tv :P

nu e han hemma och jag sitter här .


kram ! 

Av emma - 5 oktober 2011 21:14

idag har jag spelat lite gitarr igen :) 

har lärt mej bullerbyn på piano också :) 

men iaf , efter skolan var jag med ida , julle och alex :) 

vi kollade på "älska mej" på youtube och sen åt vi på sibylla :) 

jag for sedan en halvtimme till alex och ida följde julle till station.

alex var med sam så vi cyklade ut en stund och träffade axel och sune i 

centrum :D 

hade kul och var hemma till typ 20 i 8 

åt raggpannkaka och gjorde sedan några sidor i engelskan. 

nu sitter jag här och har tråkigt . 


kram ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards