choklademma

Alla inlägg under oktober 2011

Av emma - 4 oktober 2011 21:25

Idag har jag lärt mej spela flera ackord på gitarr ! :D 

kan snart spela vilken låt som helst ! 

känner mej proffsig ;) 


aja , var med alex idag igen och jag har nu slutat på Zumban .

det e it så kul längre och förlåt elin för att du får gå sj fast du har ju axel ^^ 

men iaf , alex och jag kollade på film och åt mat :) 

och en kanelbulle :) 

vid 6 somnade båda två ^^ 

till typ kvart över 7 ^^ 

sen kollade vi på en film till ;) 


kram ! 


 

Av emma - 3 oktober 2011 21:22

ja då började man skolan med att ha musik :)

har valt det på elevensval . trodde det skulle bli kul men nejdå ,

vi jobbar tsm med showgruppen och det gillas INTE ! 

aja , jag och nathalie har jobbat tsm idag :) 

hon spelade piano och jag sjöng ;D 

it så vackert men ändå .


sen var jag hos alex och vi kollade på tomten e far till alla barnen.

nu e jag hemma och har gjort om lite bilder. 

det kommer en nu och fler den kommande veckan ;) 

och som ni kanske märker så har jag slutat med alla mina smileysar ;) 

orkar it infoga en för varje mening ;P 

 

Av emma - 1 oktober 2011 22:46

tja tja :) 

ny månad . 

nya problem. 

aja , har varit hemma idag :) 

klippt gräset och sen hälsat på min kära farfar och farmor ;) 

efter det var jag med elin hela kvällen :) 

vi var ute och träffade hampus, jim och kevin.

skulle träffa joel och andy men det sket sej..

resten av kvällen ska vi it prata om :$ 

nu e jag hemma iaf :) 


godnatt på er ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards