choklademma

Alla inlägg under juni 2012

Av emma - 7 juni 2012 12:41

Sitter och kollar på fotboll med finfint människor :) Vi vinner nog hoppas jag xD

Av emma - 6 juni 2012 21:55

Idag har jag vaknat :) 

städat och sen gjort mej iordning :P 

var med alex i en timma . sen åkte vi till kevin :) 

kollade film, efter det åkte vi till ica och fixade grerjer till grillningen. 

sen kom elin till ica och vi åkte sedan hem till kevin igen och såg ännu mer film medans vi väntade på anton :) 

sen åkte vi till hulingen , grillen där nere hade inget galler. 

alex och kevin gick och köpte en engånggrill på campingen. det fungerade inte heller. 

sen hyrde vi deras grill för 40 spänn och vi kunde äta :) 

vi åt och larvade oss ^^ hade grymt kul men allt har sitt slut ^^ 

så nu sitter jag hemma och försöler få i min lilla chihuahua mat . men hon sitter bara och gnäller ...


kram ! 


 

Av emma - 5 juni 2012 22:18

Både en bra och dålig dag idag..

hände att jag gjorde slut med min boyfriend förut idag. det funkade inte.

men iaf. 

klippte mej idag , har fått många komplimanger från dom som har sett det :) tack säger jag för det ! :D 

var en stund med alex sen :) 

vi kollade på full frys :) tjafsade med anton på skype och lekt med hans hamster gilbert ! :D 

nu sitter jag hemma och är supertrött men orkar inte sova ^^ 

hur fan kan det funka ^^ 


aja kram ! 


 

Av emma - 4 juni 2012 11:55

Bloggar från mattelektionen jao ! :)Sitter här bredvid Emma och vi väntar på att få en data xDSå ligger det till xD Kram kram !

Av emma - 3 juni 2012 19:50

har haft en toppenhelg med bästa Matilda ! 

idag har vi t.ex kört moped , fyrhjuling och cross uppe hos mormor och morfar :D 

riktigt kul ! :D :D :D 

vi firade mormor eftersom hon fyller år på osndag :) då e det sveriges nationaldag med :P 

aja , körde hem henne sen och nu sitter jag vid datan ... 

mindre kul 


kram ! 


 

Av emma - 2 juni 2012 19:35

Hej på er allihop .. Nej har inte bloggat på ett tag men nu kände jag mej lite tvungen att göra det för det finns folk som klagar och då känner jag mej lite lat xD Men nu sitter jag hemma hos Alex med han , Kevin och Matilda :)Vi har suttit en timme nu och kollat på William spetz på youtube :)Aja det får bli allt :)Kram !

Ovido - Quiz & Flashcards