choklademma

Alla inlägg under september 2011

Av emma - 20 september 2011 21:13

Hello    

idag vare skola .. tråååkigt !! 

men sen vare zumba ! 

asrooligt liksom och efter det var jag och elin med axel    

vi var hemma hos honom och sen gick vi och väntade på elins farsa .

kommer massa bilder på det   


kram !  


       Elins nya kille !!    "tiiiitta Isak ! den e mycket längre och tjockare än din !! XD "   Axel fick en puss !    och en till ! xD

Av emma - 19 september 2011 20:43

Nu sitter man hemma    

har varit i skolan . emma , natta och resten skulle in i kafeterian och kolla i tidningarna där .. och gissa vem som var på en poster , jo


ULRIK FEEET MUNTHER !!!  


aja , var hos alex efter skolan ..

han har skaffat sej ett ps3 . 


men nu orkar jag it skriva mer.

kram !   

Av emma - 18 september 2011 20:56

hallå hallå   

internet hemma nu så nu kan jag blogga varje dag om jafg har tid. 

aja , när jag it haft datan om kvällarna så har jag kollat i gamla 

fotoalbum . massa bilder på mej när jag var 0-5 år   

lägger upp några sen och jag har två på min nya header    


kram !  


       

Av emma - 17 september 2011 17:14

Sitter här hos Ea   

hon och Tom lagar tacos   

ska bowla med dom sen och några till.

det kommer bli roligt !


aja , igår fyllde min kära mamma år också   

hon fick lite presenter.

tidigare idag så kom farmor och farfar till oss

och vi åt potatisgratäng   


i fredags hade vi prov i skolan ..

sådär lagom kul var det , jag tyckte jag var stolt när jag satt där och skrev en och en halv sida om amerikanska revolutionen , men sen såg jag att några tjejer satt och skrev på sin fjärde sida.. det e väl inget tänkte jag först.

men sen såg jag också några killar som skrev på den fjärde sidan   

it kul alls .

måste plugga mer    


kram !   

Av emma - 15 september 2011 16:38

jag har inget internet hemma .. så sitter ohs alex nu   
kommer vara jättedålig uppdatering tills vi skaffar

en ny router elr vad et heter ^^

fast det som hände rpå dagarna e ju bara skolan förstås    


kram !    

Av emma - 11 september 2011 20:44

Fredag : 

idag åkte jag till jönköping med familjen :) 

köpte tre par skor och en tröja .

var flera timmar på elmia .. husvagnsmässa -.-

kul att se alla nya grejer men segt att gå där ;) 

sov över hos elin sen ! 

hade ansiktsmasker på oss och målade naglarna :) 

gick och la oss ganska tidigt med .


Lördag : 

vaknade hos elin .

klockan 9 -.-

men vi skulle till stallet så hade inget val typ ^^ 

vi lastade hö och var där till tre kanske .. 

vid 5 käkade vi pizza på tre kronor.

Joel och Andreas dissade oss men påstår att vi dissade dom ! 

men aja , vi gick hem till anton som var med kevin och vi kollade på film.


söndag :

vi gick upp vid 10 .

var i stallet till halv tre ..

kom hem och duschade och så :D 

fikade och var sedan med alex och kevin :P 

vi kollade film hos elin ..

jag åkte hem och åt och åkte till alex.. 

där såg dom film och sen var det att åka hem till elin igen .

elin och jag gjorde läxor och sen åkte jag hem ..

alex följde med mej en bit hem (fram till huset ^^ ) 

hämtade felix på vägen och nu sitter man här :) 


kram ! 


   så här ser det ut när man målar naglarna ;)    här e Lundick "Dicken" sööt ju   

Av emma - 8 september 2011 21:12

idag e det torsdag då .

imon blire ingen skola för mej it   

ska till jönköping !! 

men ska plugga på SO-provet nästa vecka i bilen   


har varit på ttf med emma och några fler i klassen .

sen hämtade man mitt fiiina ID-kort !! 


har varit hemma sen en stund men åkte till alex sen    

vi såg på film och mer hann vi it innan jag skulle cykla hem igen. 


nu sitter jag och funderar på att göra om mina naglar .


kram !  


     

Av emma - 7 september 2011 21:21

idag e det onsdag då och har haft hemkunskap.

natta och jag e bääääst på att laga mat ! 

fast när plåten skulle ut ur ugnen så försvann grytlappen från ena fingret och 

brände mej ! ffaaan så ont det gör har en jävla blåsa där nu som gjort ont hela dagen .

och det var 250 grader på plåtjäveln !   

bilder kommer .


sen var jag med alex   

vi såg två filmer och var ute på en kvällspromenad i ekeberg    

myysiigt   


kram !  


     nattas och min supergoooda mat ! jag e seriös ! det var supergott ! 

Ovido - Quiz & Flashcards