choklademma

Alla inlägg under september 2011

Av emma - 6 september 2011 21:00

idag e det tisdag och jag har haft konditionstest i skolan   

typ joggade två och ett halvt varv och gick en och en halv . 

känner mej stolt ! 

men aja , sen var jag på speedway med ida, julian , elin , alex , emma , natta och maaaassa målilla bor   några från virserum också !  


kul vare iaf !

kommer bilder på det nu ! 


kram !  


       

   jason crump värmde upp sin speedway cykel i depån ! 

Av emma - 5 september 2011 21:40

nu sitter man hemma vid datan . 

ska snart gå och lägga mej   

e rätt så trött . 


imon e det skola igen   

it kul .

men aja , får väl stå ut i några år till   


kram !  


   

Av emma - 5 september 2011 16:03

Halloj   

sitter hos alex   

vi lyssnar på musik på datan och alex spelar lite xbox  

jag sitter då en stund vid datan    


har bakat kladdkaka idag .

tog med mej en bit till alex.. 

hoppas han tyckte den var god ! 


älskar dej alex   


kram !  


   gammal bild på alex jag hitta på hans data . 

han kommer hata mej när han kollar min blogg nästa gång  

älskar dej    

Av emma - 4 september 2011 21:24

igår färgade jag håret och e nästan svart i skallen   

men jag tycker det e bra ändå . 

förlåt alla som ville att jag skulle bleka det   

men aja , idag har vi haft farmor och farfar på besök . 

pappa gjorde ju rotmos till oss ! 

så gott asså ! pappa ska bli kock ! 

jag ska tvinga han att bli det !   


åkte till alex senare vid typ 4 .

vi kollade på film och myste    

åt lite glass också .

nu sitter jag hemma och degar framför datan .


kram !   


  

Av emma - 3 september 2011 16:33

idag vaknade man vid halv 4 då    avundsjuk på pokjvännen som får sova   

men aja , var där med mamsen och papsen.. utan småbröder   

varit där från klockan 07.00 - 16.00 . 


SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGT ! 


men fick massor av nya kläder och massa saker till mina naglar och hårfärg   

ska kanske färga senare . 

bilder kommer .. 


kram !   


   E super glad för detta !   

Av emma - 2 september 2011 21:38

Idag var det skola och jag blev tsm med alex   

jag har saknat honom så innihelvete ! 

men jag var med han , anthon och axel en stund sen blev det några till som råkar heta : Elin , wilmer , kim , sune , isak , roger och philip . hoppas jag it har glömt nån för då blir jag så olycklig   

var med alex på kvällen sen  

men nu mååååste jag sova   

ska upp vid tre sen och åka till ULLARED med mamma och pappa !  

gryyymt kul !    


kram !  


   gammal bild men härliga minnen :') <3


Av emma - 1 september 2011 20:11

Har så häääääääääääääär tråkigt   

Aja , lägger upp lite bilder  


   

   ska måla min naglar såhär tänkte jag    

fast it i grön färg . 

Av emma - 1 september 2011 18:34

Idag har jag varit i skolan då   

skolan e väl som vanligt.. ibland rolig och ibland as seeeeg ! 

Aja , varit hemma resten av dan , städat lite och suttit framför tv:n . 

men nu e det datan som gäller    


ska spela lite sims 3 tänkte jag    


kram !  


   

Ovido - Quiz & Flashcards