choklademma

Alla inlägg under augusti 2012

Av emma - 16 augusti 2012 23:09

Whats up !! :D 

jag gör inte mycket :) 

kom hem för en timme sen efter att ha varit ute med kida i två timmar :)  

träffade daniel och robert och dom gick lite med mej hem :) fått tusen myggbett :( 

nu sitter jag här och drygar ^^ 

imon blire att färga håret och cykla till silverdalen med bv ! 


kram ! 


 

Av emma - 15 augusti 2012 18:39

Hehe , nu Elin och jag gjort kladdkakesmet och lagt i knäck fomar xD
Dom e pyttesmå xD ska göra lite mer på dom sen ;)
Gott äre :)

Av emma - 12 augusti 2012 22:23

har inatt sovit hos underbara elin :) 

följde med dom till emmaus idag med :D 

har shoppat en fin kavaj och en icke ärmad skjorta :) 

bild på kavajen kommer .

men men , vi gjorde om elins rum sen, riktigt bra blev det :) 

åkte sen till alex och var där ett tag :D 

nu sitter jag hemma ^^ 


kram ! 


 

Av emma - 10 augusti 2012 18:45

Hej , ska strax äta grillat hos Alex och hans familj + kusiner.
Alex kusin nicki och jag har blivit bästisar :)
Aja , bloggar kanske mer sen xD

Ny bild jag tog tidigare idag :)

:)

Av emma - 8 augusti 2012 19:57

Tjabba tjena :)
Har inte haft Internet att blogga på så det har inte vart så mycket uppdatering
Mina kompisar är ju i Berlin så jag har umgåtts med Alex ganska mycket.
Just nu ser jag på när han jobbar lite .
Städar allstå xD
Snart ska vi vidare hem till honom igen :)
Ha det bra !


gullig bild här .. JA ! :D

 


:)

Av emma - 8 augusti 2012 19:57

Tjabba tjena :)
Har inte haft Internet att blogga på så det har inte vart så mycket uppdatering
Mina kompisar är ju i Berlin så jag har umgåtts med Alex ganska mycket.
Just nu ser jag på när han jobbar lite .
Städar allstå xD
Snart ska vi vidare hem till honom igen :)
Ha det bra !


 

Av emma - 5 augusti 2012 22:15

       

Av emma - 4 augusti 2012 20:59

idag var jag med ea , chayenne , freja och felix på marknad ^^ 

men umgicks med tilda och hennes vänner , åkte en karussell :) 

men fan vad den var grym så åkte en gång till ^^ 

hehe , gick runt där ett tag innan vi åkte hem .

då är jag med pontus och robert :) 

vi gick mest runt i hultsfred :P 

sen har jag varit hemma och ätit. 

nu e jag hemma och förblir det hela kvällen :) 


kram ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards