choklademma

Alla inlägg under januari 2012

Av emma - 17 januari 2012 21:33

idag har varit en lite pissdag. 

bråk,

mens,

och mer bråk

jippi ! 

men aja , 


jag har varit lite med elin idag innan hon åkte på konfa , sen gjorde jag min läxa. 

gick bra . sen mys med film och ansiktsmask . blev rosa i ansiktet och nu datan. 

sängen om 20 minuter ^^ 


kram ! 


 

Av emma - 16 januari 2012 21:38

Det blir en bildbomb isånna fall ^^ Gillar många bilder :D 

                             

Min älskade klass + vänner !  och min älskade bonnie och leminette :D och min familj ! <3

Hej och hejdå :D 

Av emma - 16 januari 2012 21:08

skola och sen plugg hemma hos alex :) 

med elin , alex , ado , oliver och bea ^^ 

bea pratade i telefon och oliver skulle laga mat.. det gick ju bra . 

brände falukorvarna och när klockan ringde på makaronerna så gick han till Bea och sa : Öh ! det piper ^^ 

fan vad jag och elin skratta ^^ 

han sa åt oss två att ta hand om det istället ^^ 

men aja , ado och elin gick till hans mamma och hämtade en grej och då åt jag och alex. 

vi gick sedan till elin :) 

blöta var vi och fick låna mjukisbyxor hos elin ^^

MYYYSIGT ;) 


nu sitter jag hemma och bloggar ;) 


kram ! 



vet redan svaret . nej det är jag inte ..  

Av emma - 15 januari 2012 20:54

Denna helg har spenderats med MATILDA ^^ och kidde xD 

matila och jag har kollat på massa filmer och spelat sims ^^ 

kidde och jag kollade på matildas innebandy match idag :D 

dom spelade skitbra men förlorade mot kalmar med 8-0 


men aja :D 

BRA SPELAT !! :D 


har fått massa kläder av matilda med ^^ 

och imon börjar ..... *trumvirvel*  SKOLAN !! 

den kan gå och hänga sej 

men aja , 


kram ! 

Av emma - 13 januari 2012 19:42

Fredag den trettonde men inget har hänt ^^ 

men aja , var i skolan ^^ 

efter det kom man hem och packade ^^ 

sitter nu hos matilda :D 

jag har fått massa kläder :DD    gutt ;) 

nu äre fredagsmys och massa skratt som väntar oss ;) 

för sen imon kommer Kidde och hälsar på och förstör allt ;) 


kram på er ;) 


ps ny mössa ;) ska börja gå med den ^^ bara för att den e cool !! ;D 


     

Av emma - 12 januari 2012 21:54

idag i skolan har vi jobbat på en uppsatts i tre timmar och 20 minuter .. 

blev inte klar så elin och jag fortsatte hemma hos henne och hemma hos mej ^^ 

smaskade på revben hos oss också xD 

sen åkte vi till alex och var med alex och axel då ^^ 

lekte med Gilbert ;D han var lika gullig som vanligt <3


imon ska man kanske till virserum till syster matilda <3333

kram ! 


 

Av emma - 11 januari 2012 20:24

mina rädslor då .. 


1 . ja är jätte rädd för spindlar och småkryp ^^
2 . skräckfilmer ^^

3 . min garderob om natten xD

4 . att förlora en vän som står mej väldigt nära ( vilket är alla mina vänner )

5 .  mitt fönster ^^ 

6 . killar ( absolut inte alla ) 


jag kommer inte på nåt mer :) 


kram ! 


ny bild på mej ^^
påpeka inte min läpp ^^

som elin säger : det är botox i den ;D   

Av emma - 11 januari 2012 20:18

idag var första lektionen hemkunskap :) 

gjorde köttfärssås utan recept med natta ^^ 

bara killarna som använde recept ^^ dåååliga ;D 

men aja , bild kommer .. 

var med elin efter skolan . pluggat engelska och spanska .. kul 

sen var man med sune och alex .

kollade på datan ett tag.. sen kom isak och kim också 

såg insidius :D men hann inte se hela :D 

åkte hem ganska tidigt idag :) 

men det är okej ibland :D 


kram ! 


nattas och min grymma matlagning ^^

  

Ovido - Quiz & Flashcards