choklademma

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av emma - 30 januari 2012 21:45

   

Av emma - 30 januari 2012 21:41

Jag vet inte  vad som e pinsammast men jag kommer ihåg en från typ 6:an  ^^ 

fan skäms fortfarande ^^ 

var i göteborg och kollade speedway med familjen ^^ elin var också med 

men aja , vi skulle få fredrik lindgrens autograf och så sprang vi bland allt folk och jag råka stöta till en så 

hans mobiltelefon åkte i backen och tror den gick sönder :$ 

haha så pinsamt ^^ och jag sprang vidare eftersom vi hade bråttom ;) 


kram !  


Av emma - 30 januari 2012 21:35

Idag var det en sån där morgon då man bara ville ligga kvar i sängen ^^ 

men tog mej till skolan sen iaf ;) 

hade trevligt där förutom att lärarna ska vara tvugna att ta våra mobiltelefoner varje lektion -.- 

men aja , alex följde med mej hem idag :) han lärde mej att shuffla ^^ e inte så bra men vet hur man ska göra iaf :) 

vi åkte hem till han sen och vi kollade på film , dunkade musik och kollade på familjen annorlunda :) och åt glass ;) 

nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mej :) 


kram ! 

Ovido - Quiz & Flashcards