choklademma

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av emma - 20 januari 2012 22:25

dag 14 - om jag blev rikast i världen .. 


... skulle jag göra massor med saker som jag inte vet nu ^^ 


 

Av emma - 20 januari 2012 21:57

Idag var man i skolan :) sluta tidigt :D 

var med ida :D åt makaroner och ketchup ^^ 

sen kom ado och julle :D 

vi gick hem till ados mamma , 

efter det gick vi alla hem till elin :P 

där försökte vi köra anden i glaset , blev lite rädd asså :$ ^^ 

men sen kom ju lilla emma !! :D 

jag åkte hem och åt tacos efter ett tag och sen kom jag tillbaka :) 

elin och ado hade bråkat lite och julle och ida hade gått efter ado. 

elin och ado löste allt sen när vi varit ute i kylan ett bra tag ;) 

men gud så varmt och skönt det avr hos emma !! 

vi satt alla runt hennes köksbord och sjöng på gamla godingar ;) 

lämnade julle och ado vid resecentrum senare vid kvart i nio :) 

bussen gick halv tio :)

nu sitter man hemma och myser med lite godis och läsk :) Myys ! 


kram ! 


varning för suddiga bilder .. min mobilkamera är inte den bästa :( 

        

Ovido - Quiz & Flashcards