choklademma

Alla inlägg under januari 2012

Av emma - 10 januari 2012 21:48

hejdå frid. hej skola ... 

inte kul .. men fick träffa min klass igen ^^ 

har varit med elin efter skolan och vi bakade kladdkaka på en stor plåt och sen smälte nougat på :D 

muuuumsigt ;D 

åkte sen hem till mej . 

la allt jag hade i min garderob på golvet/sängen och elin fick ta av den högen med kläder 

som jag inte ville ha xD 

men sen var det sune som skulle komma tills hans buss skulle gå .

 men när vi väl väntar på busshelvetet så kollar sune på klt:s hemsida så gick sista bussen vid 19.40 och när vi

var där var klockan 21.05


kul liv !! 

men nu sitter jag här ensam vaken och pratar med alex , ellie och matilda <3


kram ! 


 

Av emma - 9 januari 2012 20:31

idag var det att klippa sej vid halv 12 :) 

gick sedan hem till ida ^^ vi åt mackor :P 

alex kom sen för han ville se min nya frisyr och sen vid kanske 4 så träffade vi johan :D 

vi gick runt i hultsfred :D 

sen gick johan till robert andersén som han planerat tidigare ^^ 

men aja , vi var hemma hos ida sen ett tag till . sen blev ida glasssugen . så vi gick till preem och ida köpte glass. 

jag ville inte ha nån glass ^^ för kaaaaallt xD 

men sen kollade vi på film , on board eller nåt hette den . 

sen hämtade mamma mej och jag sitter här nu ett tag innan jag försöker sova .. 

skolan börjar imon. tråkigt men sant .. 

tidiga morgnar , lektioner och läxor . och dåligt betygsystem  ... XD 

aja , bild på mej nu ^^ 


kram ! 


 

Av emma - 8 januari 2012 22:19

sista blogginlägget för ikväll hoppas jag ^^ 

aja , har varit hos elin nu och alex kom :D 

vi har suttit vid datan och gjort milkshake ^^ 

dampade sen på youtube och nu e jag hemma och förbannad . 

säger inte vf men förbannad är jag .. 


kram på er ! 


   

Av emma - 8 januari 2012 16:43

Åt nyss upp lite mer än skorstenen på mitt pepparkakshus ^^

massa glasyr , smält socker = kola , smartis och pepparkaka .. 

mår lite illa ;D  massor kvar men det får felix och kim äta ;) 


hehe bilder .. 


    

Mongo bild på mej ^^ <3


 

Av emma - 8 januari 2012 15:15

Jahopp , då har snön kommit ^^ 

det första man gör när man går upp är att ta bort alla julpyntet och städar/rensar mitt rum :D 

Fint blev det :) ska bara orka byta lakan i sängen .. 

har kollat ut när felix och kim varit ute med ^^ kida kom inte och hade snöbollar i hela pälsen ^^ 

glömde ta bild men så sööt hon var !! :D 

kryddan är på besök tills imon också =) 

och så ska man klippa sej ;D 

ska testa något heeeelt nytt ^^ bild kommer imon ;D 

får se om jag vågar men skitsamma det växer ju ut nångång.. :) 

senare ikväll ska man vara lite med ida :D det var ett bra tag sen :D 


kram på er ! 


Dagens outfit

     

Av emma - 8 januari 2012 15:11

FAVORITBANDET :D tAKiDA är det ända jag lyssnar på just nu ^^ :* 


 

Av emma - 7 januari 2012 21:20

Den här blir man glad av :) 


 

Av emma - 7 januari 2012 21:06

har luggit i sängen till klockan 4 idag kanske ^^ fan vad ont i ryggen jag har nu asså xD 

men aja , har hjälpt till med pizza idag iaf ;) 

good var den ^^ tack mamma och pappa :) 

det jag orkat göra idag : 

gå upp ur sängen (knappt) 

städat lite på mitt golv.. man märker ingen skillnad men ändå ^^ 

duschat 

kollat på film 

och sitter nu vid datan ^^ 


min roliga dag ;) 


kram på er ! :* 


 

Ovido - Quiz & Flashcards