choklademma

Alla inlägg under augusti 2013

Av emma - 19 augusti 2013 23:55

Jahopp , idag var det skola igen.
Kul! Tänkte jag först men det blev inte lika kul som jag trodde.
Känner inte många i nya klassen men det tar ju ett tag men ändå , hade hoppats på att få va gladare än jag trodde :) bara bita ihop och åka dit imon igen.
Var hos Kevin efter skolan , såg massa filmer och fick härlig ryggmassage :)
Han är så snäll !
Fick även öva på att köra bil med pappa , inte på gatan förstås utan långt ifrån andra bilar som möjligt. Är nog en trafikfara än så länge iaf :)
Men nu så säger jag ..

.. godnatt !! :D

Jag i nya skolan på bilden. Väldigt tråkig bild men roligare än ingen bild alls :)

Av emma - 15 augusti 2013 13:14

Japp , sitter på jobbet och drygar :/
Inte kul men det ändras ikväll när man är med de bästa vännerna nånsin ;)
Räknar timmarna :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards