choklademma

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av emma - 3 februari 2013 21:42

Väldigt bra söndag kan jag säga , men saknar fredagen sjuuuukt mycket .. :/ 

aja , men idag vaknade jag av att mamma och pappa skulle gå på kims fotbollsmatch.

han var skitglad när han kom hem iaf för de vann tydligen båda matcherna och min bror fick pris för att vara 

bästa spelare ;) grym niåring till bror man har ;) 


slapp gå till gymmet, fick träning ändå när man hjälpte mamma och pappa att bära in ved i pannrummet :) 

sen var man med anthon resten av dagen.

alex ,anthon och nils spelade ett roligt spel och jag bara satt och skrattade åt dem ;) 

sen såg vi lite film innan vi stack till tre kronor och käka pizza. 

Eller alla utom jag köpte pizza ;) jag snodde alla goda kanter från de andras pizzor .

det var lite om det jag gjort idag :) 


kram ! 


fluum 

   

Ovido - Quiz & Flashcards