choklademma

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av emma - 4 januari 2013 23:00

Idag är det fredag då som ja gredan konstaterat i rubriken men fredagar är ju underbara.

Började dagen med att vakna och göra mig iordning :)

elin kom och vi lyssnade på musik och fixade lite i min garderob. 

myste med film och lagade sen mat för jag var barnvakt. 

Min mamma följde med min pappa till jobbet.

lagade tacos. 

elin och jag tryckte i oss massa tacos ^^ 

alex kom vid åtta för han sov här inatt :D 

elin åkte hem vid ca nio halv tio och jag gick och nattade min bror.

låg bredvid honom tills han somnade och sen kollade jag, alex och felix på kommisarie späck innan vi 

gick och la oss :) 


kram ! 


MIN UNDERBART SÖTA ELIN PÅ BILD ;) jag med men det behöver ni inte titta på ;) 

 


Ovido - Quiz & Flashcards